Datanerd01 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei! Når jeg skal sette opp server til CS (steam) står det "starting local game server" dvs. at kompiser ikke kan koble seg til serveren med mindre vi er i samme nettverk. Dette irriterer meg noe grusomt! Noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan få satt opp internett-server? Lenke til kommentar
BountyHunter Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ja, legg inn sv_lan 0 i config fila Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ja, legg inn sv_lan 0 i config fila config fila?? Er det consollen? Litt nybegynner Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Samme, i console må du i tilfelle skrive det hver gang, men i config fila legger den det inn automatisk hver gang. Configfila: Steam/SteamApps/din.mail@noe/Counter Strike/cstrike/userconfig.cfg Bare skriv sv_lan 0 På en egen linje i fila. Eksisterer ikke fila, så gå i notepad, lagre fil som - filtype - alle filer - navn - userconfig.cfg og lagre den i cstrike, som vist ovenfor. Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Samme, i console må du i tilfelle skrive det hver gang, men i config fila legger den det inn automatisk hver gang. Configfila: Steam/SteamApps/din.mail@noe/Counter Strike/cstrike/userconfig.cfg Bare skriv sv_lan 0 På en egen linje i fila. Eksisterer ikke fila, så gå i notepad, lagre fil som - filtype - alle filer - navn - userconfig.cfg og lagre den i cstrike, som vist ovenfor. Tusentakk for hjelpen! Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Takk for hjelpen folkens! Veit ikke om det funker i praksis enda, men sv_lan står på 0 til vanlig nå Edit: Når jeg skal lage server står det fortsatt "starting local game" er det noe stress? Endret 13. november 2004 av Datanerd01 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Takk for hjelpen folkens! Veit ikke om det funker i praksis enda, men sv_lan står på 0 til vanlig nå Edit: Når jeg skal lage server står det fortsatt "starting local game" er det noe stress? Ikke noe stress Står det hos meg og, tror jeg iallefall Hvis folk klarer å koble til så er alt som det skal vere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå