Mickidod Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 pcn fryser seg ved deskop, når jeg skal starte opp med winows går det greit,men når den kommer til deskopen, da Fryser den helt,kan røre musa,men ikke noe annet,kan ikke klikke på noe. Noen som vet hav det kan være jeg har scana virus å ad awer..hjelp, Takk for svar Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ett (eller fler) programmer som du har satt opp til å starte sammen med windows henger. Start windows i 'Safe Mode' og fjern alle sammen. Deretter legg til en og en til du finner hvilke program som forårsaker krasjen. Mitt tips: antivirus programmet ditt- mvh r. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Du har allerede en tråd om dette.. Iflg. denne har du ett klokket system... Hva med å begynne med å resette Bios, alterntivt velge "Load failsafe defaults" i Bios? Og så kan du reinstallere en 4'de gang.. og ikke legge inn noe annet søppel en kun Windows.. Dersom du har ett klokket system.. er to av mange symptom på for mye overklokking/for lite VCore..treig oppstart.."heng" i desktop.. etc.. Sjekk ut dette... Så kan du komme tilbake i original tråd og fortelle hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå