Ruffe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei! Fikk meg et overnevnte skjermkort for litt over en mnd siden. Spilte Everquest2 beta da, og etter at jeg installa spillet (brukte før Gainwad ti4200) så klikket det etter 5 mins. Trodde det måtte være en patch som gjorde det.Spilte ikke noen andre spill før nå (Fikk everquest 2 i går, retail.) Har sjekket ExperTool, og den gir en temp på over 95C når jeg spiller Idle tempen er 64C. Etter det jeg har lest så er rundt 60C det som skal være load temp, og ikke knappe 100C. Mange vil kanskje tro jeg har dårlig gjennomlufting, det er ikke tilfelle. Har et Lian Li pc60 kabinett med modda top 120 vifte. Jeg lurer på om å skru opp kortet å smære på litt AS vil være lurt. Eller kanskje bare sende det inn til komplett.no. Har jo ikke noe imot å skru det opp, men vil nødig ødelegge garantien på et 4k+ kort. Noen som kan hjelpe? Kanskje glemt noe, hvem vet.... Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hei du. Sitter selv med POV 6800 ultra som jeg har satt på NV silencer. Det er klokket til 458 Mhz på core og minne på 1200 Mhz. I idle så er kortet på 67 grader og ved spilling 72 grader så jeg synes det er litt merklig at du har det så høyt i grader. Kortet skal tåle opp mot 115 grader,men du korter nok levetiden godt ned hvis det er så høyt i grader som du har det. Hadde ringt inn til komplett og spurt m det er flere som har hatt det samme problemet. kan jo hende at det er bare tempraturføleren din som viser feil...... Endret 13. november 2004 av vammaveien Lenke til kommentar
Ruffe Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Takk for kjapt svar! Tror det mest sannsynlig er noen av thermal padsen som ikke har skikkelig god kontakt. Bare lurte på om jeg har vært skikkelig uheldig eller om det er flere som har hatt et slikt kort med semi-defekt kjøling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå