oarnoy Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Ja sitter her med G3 Ti200 i Windows XP. I spill funker det bare med 60 hz. Har prøvd refresh fix fra nivida som liksom skal ordne dette med skjermfrekvens i openGL og direct3d. Men neida. Det funka ikkje bedre. Alltså problemet er at nivida har valgt at driverene skal kjøre i 60hz når openGL og direct3d brukes. For meg er det som å levere en Audi A8 uten potte. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 refereshfixrn funka hos meg. men det finnes et alternativ: powerstrip. Der kan du "force refreshrate" eller no... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har Nvidia en egen refresh fix??? den har ikke jeg hørt om før. Men tror du kanskje tenker på "nvreffix" (ikke laget av nvidia), men den har problemer med nyere drivere, du må bruke ett annet program....tror det heter "RefreshLock" ( http://www.pagehosting.co.uk/rl/ ), den funker på de nyeste driverne (inkl. beta driverne). [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-05-26 18:59 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå