Sjark Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei, jeg har noe som heter desktop sidebar, der har jeg mange ting, snarveier og sånnt, der har jeg også et eget panel med recycle binen, derfor vil jeg ikke lenger ha den på skrivebordet. Hvordan kan jeg få den vekk fra skrivetbordet?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 www.google.com http://www.annoyances.org/exec/show/article05-013 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Bruk TweakUI (Powertoys for Windows). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 eller run -> gpedit.msc og let deg frem til der det står "Ikke vis ikon for papirkurv på skrivebordet" eller noe sånnt... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Takk for den espennyh, dette er ett problem jeg også lenge har hatt. Men nå er det fikset. Jeg hater søppelkassen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 np jeg liker best at det er 0 ikoner på skrivebordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå