Heatsink Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg har nå gått til innkjøpav pc med blant annet enn slik aspire 500w psu med en vifte kontroll i bakant. men det jeg lurer på er hva denne burde stå på. jeg er selvdagt fristet til å la den stå på minimum men jeg vet ikke om den tåler det. noen som vet? jeg har foresten 4 papst 19db 80mm vilfter i kabinettet. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det skulle bare være å teste ut det. Blir det for varmt legger overtemperatursikringen ut og du må vente til strømforsyninga blir kald før du startet den på nytt. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vel. Jeg har samme PSU som deg. Jeg kjører den på minimum, og har ikke noe problemer med det. Har endel som tar strøm i pc'en også. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 men hva er lydnivået på den strømforsyningen...? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 men hva er lydnivået på den strømforsyningen...? på minimum er den knapt hørbar. på max er den som en middels vifte (ville tippa 28db) Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det ikke sånn at hvis du skrur den for langt ned går ikke hastigheten lengre ned pga temperaturkontrollen fant ut at du har skrudd den for langt ned i forhold til tempen, eller er det en annen strømforsyning eg tenker på??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå