stimas Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På jobb har jeg under "Mine Nettverkssteder" en sommerfugl (MSN Messenger) der jeg kan logge inn vha. mitt brukernavn og passord på MSN. Etter at jeg har lagt i Xp på nytt hjemme, så finner jeg ikke denne på min hjemmePC. Noen som vet hvordan jeg får den frem igjen? Innstilling? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Her kan du laste ned Msn Explorer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 MSN Messenger følger ikke med XP. Derimot har XP Windows Messenger. Dersom du vil ha MSN messenger så stikker du bare innom: http://messenger.msn.com/ Lenke til kommentar
stimas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Takk for innspill, men det er ikke dette jeg er på jakt etter. Jeg har installert MSN 6.2 for lenge siden, både hjemme og på jobben. Som sagt, på jobben har jeg tilgang til "Mine WEBdokumenter" (ikke bilde av en mappe, men av en MSN-sommerfugl). Når jeg klikker på denne, får jeg spørsmål om brukernavn og passord (det samme som når jeg logger på MSN). Dermed fremtrer dette nesten som en FTP-tjeneste, der jeg kan navigere (dobbelt-klikke) med inn i mappestrukturen. Håper at noen flere kan bidre med forslag. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Procli Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Men hvordan gjør man det hvis man vil FJERNE Windows Messenger? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Takk for innspill, men det er ikke dette jeg er på jakt etter. Jeg har installert MSN 6.2 for lenge siden, både hjemme og på jobben. Som sagt, på jobben har jeg tilgang til "Mine WEBdokumenter" (ikke bilde av en mappe, men av en MSN-sommerfugl). Når jeg klikker på denne, får jeg spørsmål om brukernavn og passord (det samme som når jeg logger på MSN). Dermed fremtrer dette nesten som en FTP-tjeneste, der jeg kan navigere (dobbelt-klikke) med inn i mappestrukturen. Håper at noen flere kan bidre med forslag. På forhånd takk! Msn Explorer heter det, og det er det du sannsynligvis er på jakt etter. Den opfyller alle dine krav, MSN-sommerfugl, brukernavn og passord o.s.v. Bare installer den og sjekk. - Remove Windows Messenger: www.google.com, men jeg skal være snill... Link Lenke til kommentar
stimas Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 janfredrik Jeg er litt sta nå.... Men jeg har sjekket opp denne programvaren på det stedet (linken) du ga og det er ikke denne. MERK at jeg bare har installert MSN 6.2, både på jobben OG hjemme. Jeg skjønner ikke dette......... Flere forslag? Kanskje jeg skal legge inn et bilde hvordan det ser ut på jobben? Blir i så fall ikke før på mandag. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kanskje jeg skal legge inn et bilde hvordan det ser ut på jobben? Blir i så fall ikke før på mandag. Gjør det du Lenke til kommentar
stimas Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Slik ser det ut på jobben (skal se om jeg får til å legge ved bildet...., har ikke prøvd dette før...): Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Slik ser det ut på jobben (skal se om jeg får til å legge ved bildet...., har ikke prøvd dette før...): Til meg så ligger den rett inne på mine nettverkssteder... under "internett" der inne... Bruker det aldri jeg da, så jeg aner ikke hvordan det kom dit eller hvorfor... men jeg tror det alltid har vært der.... Lenke til kommentar
stimas Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Er det ingen som vet hva jeg skal gjøre med dette? Hvor mange av dere, som kjører MSN6.2, har denne opsjonen tilgjengelig da? Har dere prøvd den i så fall? PS: Gir meg ikke!!! Lenke til kommentar
stimas Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Hei alle! Er det ingen som kan hjelpe meg å sjekke om de som kjører MSN6.2 også har denne muligheten under "My network places"? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Prøv dette: 1. Åpne En tilfeldig mappe 2. Skriv inn Mine nettverssteder 3. Velg Legg til et nettverkssted 4. Trykk Neste 5. Når det kommen tjenestetilbydere velger du den med den sommerfugl logen. 6. Nå skal det fungere. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Windows XP Pro SP1 + MSN 6.2 = Har denne sommerfuglen. Windows XP Pro SP2 + MSN 6.2 = Har denne sommerfuglen. Windows XP SP1 = Har denne sommerfuglen. Ser ut til være en Windows XP greie... Lenke til kommentar
stimas Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 janfredrik. Fulgte rådet ditt og fikk vel frem noe som "lignet". Det som da dukket opp, var "My groups". Under denne fant jeg igjen "My WEB Documents" (tror jeg det var). MEN, denne varianten gikk MYE treigere for å komme inn OG jeg ble ikke spurt om brukernavn og passord. Var heller ikke logget inn på MSN (prøvde det også, uten at det ble noen forskjell). Vel vel, et stykke lengere i hvertfall.... Takk til de som har svart! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 janfredrik.Fulgte rådet ditt og fikk vel frem noe som "lignet". Det som da dukket opp, var "My groups". Under denne fant jeg igjen "My WEB Documents" (tror jeg det var). MEN, denne varianten gikk MYE treigere for å komme inn OG jeg ble ikke spurt om brukernavn og passord. Var heller ikke logget inn på MSN (prøvde det også, uten at det ble noen forskjell). Vel vel, et stykke lengere i hvertfall.... Takk til de som har svart! Du får prøve og høyreklikke på denne sommerfuglen og se igjenom instillingene på jobben din og hjemme, når instillingene er prikk like skal det fungere.. Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå