Popobawa Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er ikke jeg som trenger hjelp, men en her i huset. Problemet går ut på at det er umulig å logge seg på hotmail og skandiabanken på pcen som står nede i stua. Alle andre sider virker bra, og det samme gjorde de to sidene fram til igår kveld. Når min mor trykker inn passord på hotmail og trykker på "logg på" knappen så står det at siden ikke kan vises. Mens det virker på de andre pcene i huset. Det samme gjelder skandiabanken. Forsiden virker perfekt, men når man trykker på "Login" så står det siden kan ikke vises osv. Er det noen som har et tips eller flere? Vet heller ikke om denne er postet på rett sted. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hotmail og skandiabanken bruker https (kryptering) på sine sider, sjekk om du har en firewall eller router som blokkerer trafikk på port 443... Wintel Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Den porten er ikke blokkert ifølge routeren. Noen andre tips? Dnb virker heller ikke. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg tror at jeg opplevde det samme etter at jeg reinstallerte en del programvare. Var det oppgradering av IE? Husker ikke. For Skandiabanken var løsningen å hente ny sertifikat. Kanskje Windows Update har automatisk oppgradert XPen din til SP2 eller IE til nyere versjon? Kanskje har den automatisk slått på XP firewall? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 SP2 har vært installert en stund. Men faren min slo på XP firewall igår. Jeg har slått den av nå, men de sidene virker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 prøvd og bruke opera? eller annen browser enn IE? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Har prøvd med Firefox. Det virket ikke der heller. Ingen som vet hva det kan være? Edit: Problemet er løst. Var Norton som var på tur. Fungerer fint nå. Endret 14. november 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå