Gå til innhold

Pris på SE z500(i)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!!

Jeg begynner å bli lei av 6600'n min, og har fattet interesse for Sony Ericsson z500. Er det noen som har en idé om hvor mye den kommer til å koste når den blir lagt ut for salg?

P[ komplett.no koster den 1995 kr, den har begynt og komme i de fleste butikker

Tror du har missforstått nå. Han mener SE Z500(i) ikke K500i.

Dette er SE Z500(i):

z500.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har mine tvil om denne i det hele tatt kommer til norge. Det finnes ikke et ord om den på SE side norske sider selv om den ble lansert for flere måneder siden. På de tyske sidene er den representeret derimot.

Denne telefonen kunne blitt en slager om den hadde vært litt mindre, men om den kommer tror jeg ikke den vil selge så mye. Stor sak med EDGE uten ir og blåtann.

Endret av skjelsba
Lenke til kommentar
Jeg har mine tvil om denne i det hele tatt kommer til norge. Det finnes ikke et ord om den på SE side norske sider selv om den ble lansert for flere måneder siden. På de tyske sidene er den representeret derimot.

Joa, men de offisielle sidene er ofte sene med å oppdatere. Hverken svensk eller engelsk side har noe om denne heller, men den kommer til Sverige så vidt jeg vet.

Denne telefonen kunne blitt en slager om den hadde vært litt mindre, men om den kommer tror jeg ikke den vil selge så mye. Stor sak med EDGE uten ir og blåtann.

Det er nå så, det er ikke så viktig for meg at andre kjøper telefonen. Selv bruker jeg hverken blåtann eller infrarød, så det viktigste er at telefonen ser tøff ut, har bra menyer og layout på menyene. Og rask respons er ganske viktig selvsagt. Som du sier, er det et lite drawback at den er såpass stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...