vanilla ice Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hm.Jeg trenger nye boots. Finnes dette i Kristiansand? Seff, men vet ikke hvor Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Herregud? Er det så spennende med våpen? Da jeg var i førstegang tenesten var det ikke noe jeg hata mer enn ag3en min... (Sekken og gruen var egentlig verre) Men den blir jævlig tung når man skal drasse den rundt i skauen. Derfor ble jeg jævlig glad da vi fikk mp5 og glock, og treningen gikk over til kun SIBO. Dette skal jeg innrømme var ganske gøy. Men det var ikke pga. våpen. Det er kick å storme inn i rom uten å vite hva som venter deg eller å rappelere ned husvegger inn vindu, osv... Skytebanetjenesten er vel kanskje noe av det kjedeligeste av alt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Våpen er bare så konge asse. 1 Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja ikke sant? Og det beste av alt... De dreper. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja ikke sant? Og det beste av alt... De dreper. Høres ut som om det var det eneste våpen ble brukt til, men neida. Er nok ikke det gutten min. Bruker våpen til å skyte på blink med, skyte på leirduer osv. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvilket formål er egentlig en H&K AG3/MP5/Glock produsert for? Tro det eller ei, det er ikke for å skyte på blink. Tror kanskje enkelte har litt for mange timer med CS, eller noe i den dur, på ryggen. Jeg brukte mye av tiden min i førstegangstjenesten på sibo (Så og si det nermeste man kommer cs i virkligheten) Jeg skal banne på at de har et glorifisert syn på alt dette. Er det bare jeg som synes det er teit å melde seg opp for en aktivitet, der en faktisk lærer noe matnyttig, bare for å få skyte med et ubrukelig våpen? Voks opp. Det er bare eit verktøy for krig. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 man mån ikke vøre 16 år - før man kan begynne? En i klassen min som går i "Marinens-HVU" - Der må du være 16! De har foresten 2-3 "møter" i uken... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hvilket formål er egentlig en H&K AG3/MP5/Glock produsert for? Tro det eller ei, det er ikke for å skyte på blink. Tror kanskje enkelte har litt for mange timer med CS, eller noe i den dur, på ryggen. Jeg brukte mye av tiden min i førstegangstjenesten på sibo (Så og si det nermeste man kommer cs i virkligheten) Jeg skal banne på at de har et glorifisert syn på alt dette. Er det bare jeg som synes det er teit å melde seg opp for en aktivitet, der en faktisk lærer noe matnyttig, bare for å få skyte med et ubrukelig våpen? Voks opp. Det er bare eit verktøy for krig. "Javel" Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror det er veldig mange som finner ut hvor lite gøy våpen og denslags er når de får virkelig prøvd det. Tror det er ganske mye "speider" preg over det hele. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Å skyte er gøy når man får en innertier med 11 millimeters pistol fra 15 meters hold på en minimal blink, og du treffer sånn at hele den svarte flekken for tieren er vekk EDIT: Generelt sett er det jo gøy når man ser at man faktisk klarer det da. Vill spray med mp5 er helt bortkastet. Endret 16. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Å skyte er gøy når man får en innertier med 11 millimeters pistol fra 15 meters hold på en minimal blink, og du treffer sånn at hele den svarte flekken for tieren er vekk Helt enig! Det er drit kult å klare ting. (Som kanskje ikke de andre klarer). Endret 16. november 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Å skyte er gøy når man får en innertier med 11 millimeters pistol fra 15 meters hold på en minimal blink, og du treffer sånn at hele den svarte flekken for tieren er vekk Helt enig! Det er drit kult å klare ting. (Som kanskje ikke de andre klarer).Var medlem i en skytterklubb når jeg var 10 år. Traff 5 skudd av 5 midt i blinken de fleste gangene med 22 kaliber (salong rifle), men det var inne på papir blinker. *skryteskryte* Nice Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det ei internett side som du ser hvor disse HV-ungdom greien er hen? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Er det ei internett side som du ser hvor disse HV-ungdom greien er hen? Jeg vet ikke om det står hvor det er, men det står en del om det på www.mil.no Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 AG-3 bruker kaliber 7,62 x 51 mm NATO, glock og mp5 bruker 9mm Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 AG-3 bruker kaliber 7,62 x 51 mm NATO, glock og mp5 bruker 9mm Nice bump . Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 noen lurte lengre bak i tråden Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) HV ungdom = Hitler Jugend EDIT: Det var visst nevnt allerede.............. Endret 3. april 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 AG-3 bruker kaliber 7,62 x 51 mm NATO, glock og mp5 bruker 9mm Fanken, du kom meg i forkjøpet. Grrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå