andreh Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) noen som vet om noen butikker i oslo, eller noen nettbutikker som selger 512 mini-sd minnebrikker? har sett de har en vare på mpx.no men den erikke innne. vet jo aldri når de fåt inn det. ellers får jeg nøye meg med 256 mb minne, men må jo ha det beste, når det finnes edit: fant et eksemplar på IdeData vet at de selger 256mb versjon på fotovideo i oslo, pluss at på superfoto på tåsen i oslo, kan de bestille det for deg. så synes det er rart at det på sandisk sine sider står at det kun finnes opp til 256.? har hvertfall bestilt, får se om det fungerer. Endret 14. november 2004 av andreh Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 får jeg nøye meg med 256 mb minne, men må jo ha det beste SD-ram er ikke det veldig gammelt Du sa du trengte det beste når du først skulle handle. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 14. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 får jeg nøye meg med 256 mb minne, men må jo ha det beste SD-ram er ikke det veldig gammelt Du sa du trengte det beste når du først skulle handle. om du leser posten er det MINI-SD ram, det er nytt! 512 er den støre mini-sd minnen som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå