Broseen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva er dette? Står under tilbehør der jeg skal bestille pc (www.whitebox.no) Ja jeg vet om ryktet deres. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Også kalt WLAN. Det er rett og slett en boks som man kan koble til en ruter, slik at man kan nå denne ruteren trådløst. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ok, så det er ikke noe internt i pc`n. Noe jeg kan kjøpe i ettertid når jeg får adsl. Trådløst nettverkskort er vel det jeg trenger da? Finnes det utgang for kabel selv om man kan bruke det trådløst? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg glemte å si en ting. Et trådløst akksesspunkt kan også kobles til en vanlig nettverkskort. Om du velger trådløst nettverk i en laptop, så tviler jeg på at det er noen ekstra kontakt for tilkobling til vanlig nettverk. Har du en vanlig ruter eller en trådløs en? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har ikke ordnet med det ennå, tenkte bare jeg skulle ha trådløst nettverkskort når jeg først kjøper en bærbar pc på www.whitebox.no. Og står at det er trådløst nettverkskort på Whitebox CL1557. Det jeg egentlig lurte på er om jeg trenger lan accesspunkt (som ligger under tilbehør) for å ha adsl trådløst en gang i tiden. Men siden det ikke er internt i pc`n er det tydeligvis noe jeg kan kjøpe når den tid kommer..? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Om du velger trådløst nettverk i en laptop, så tviler jeg på at det er noen ekstra kontakt for tilkobling til vanlig nettverk. Det er da helt vanlig at man har begge deler, vanlig nettkort er som regel standard uansett. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Men siden det ikke er internt i pc`n er det tydeligvis noe jeg kan kjøpe når den tid kommer..? Ja, det kan du gjøre. Ikke noepoeng i og kjøpe et nå hvis du ikke har noe og koble det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå