Gå til innhold

Olympus µ-mini DIGITAL - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg var innom min lokale fotosjappe i dag, og fikk klemme litt på den nye lekkerbiskenen til Olympus, µ-mini DIGITAL. Det var særdeles lite og søtt, og med et skikkelig stilig design.

412569030032CCD46073917EA058C810C1256F0000383899_µ-mini-Digital-blue-side_s.jpg

Grunnet størrelsen har det kun LCD-søker, og ingen optisk. Det påstås at skjermen er av typen dagslysskjerm, det bør den jo da også være.

412569030032CCD46BF0B60BFF93D88CC1256F0000388861_µ-mini-Digital-orange-back_m.jpg

Men da fotosjappa lå i et kjøpesenter, og langt fra dagslys, i tillegg til å være låst fast, er jeg fortsatt spent på hvordan det er i bruk utendørs i sol og pent vær. Har noen her kjøpt dette, og dermed kan komme med en liten stemingsrapport? Dette kameraet ble nemlig en meget sterk kandidat til husets andre kamera, når C-750'n blir litt stor å drasse på. µ-mini var liksom perfekt for innerlomma i juleborddressen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det liten respons, så jeg dro i fotosjappa selv, og fikk klemme på et der. Hadde med minnekort og tok noen bilder i og ut av butikken. Den ligger desverre i et kjøpesenter, så utendørsbilder ble ikke noe av. Men det var svært brukervennlig og lekkert, og skjermen var stor og skarp. Jeg falt helt for det, og er på nippet til å kjøpe. Blir det noe av, skal jeg heller teste litt, og legge inn en førsteinntrykksrapport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...