Manskow Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg var innom min lokale fotosjappe i dag, og fikk klemme litt på den nye lekkerbiskenen til Olympus, µ-mini DIGITAL. Det var særdeles lite og søtt, og med et skikkelig stilig design. Grunnet størrelsen har det kun LCD-søker, og ingen optisk. Det påstås at skjermen er av typen dagslysskjerm, det bør den jo da også være. Men da fotosjappa lå i et kjøpesenter, og langt fra dagslys, i tillegg til å være låst fast, er jeg fortsatt spent på hvordan det er i bruk utendørs i sol og pent vær. Har noen her kjøpt dette, og dermed kan komme med en liten stemingsrapport? Dette kameraet ble nemlig en meget sterk kandidat til husets andre kamera, når C-750'n blir litt stor å drasse på. µ-mini var liksom perfekt for innerlomma i juleborddressen... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Her var det liten respons, så jeg dro i fotosjappa selv, og fikk klemme på et der. Hadde med minnekort og tok noen bilder i og ut av butikken. Den ligger desverre i et kjøpesenter, så utendørsbilder ble ikke noe av. Men det var svært brukervennlig og lekkert, og skjermen var stor og skarp. Jeg falt helt for det, og er på nippet til å kjøpe. Blir det noe av, skal jeg heller teste litt, og legge inn en førsteinntrykksrapport. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Der er lige kommet test af kameraet på www.dcresource.com, hvis det kan hjælpe dig med om du skal købe det eller ej... Har ikke selv erfaring med det, men synes også det ser godt ud og virker interessant. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Da har jeg likegodt kjøpt det selv. Førsteinntrykk kan leses på Tronds kameratest. Et meget gildt kamera. Endret 26. november 2004 av manskow Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Her mener du: http://www.manskow.net/kameratest/ Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Mengder av takk. JEg oppdaget akkurat trykkfeilen. Skrev kamrea i stf. kamera.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå