Gå til innhold

Point of view 6800? Erfaringer?

Sjefern

Anbefalte innlegg

Har lett meg grønn en time nå etter tester eller erfaringer med POV 6800. Finner plenty for 6800GT men ingen for 6800. Noen som har en link eller vet noe om ytelse/støynivå på dette kortet?

Fant DENNE testen men den er på italiensk. Skjønte ikke stort av det bortsett fra at den er en del bedre enn 5900xt. Noen som vet hvordan det kan måle seg opp mot andre kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å bare ta en titt på tester av andre vanlige 6800 kort?

Som f.eks MSI sitt. Riktignok bedre kjøler, så det klokker bedre. Men de er jo tilnærmet like. Selvom jeg tror og at POV kjøleren bråker endel... Det kan måle seg mot andre 6800-kort bl.a :p

Men det regner jeg med du visste? ;)

Og en del bedre enn FX590=XT er ikke å ta i nei!

Det stememr veldig, er vel nesten dobbelt så kraftig, eller, 60/70% vil kanskje være mer realistisk..

Lenke til kommentar

Har tittet litt på tomshardware.com sin test og 6800 kommer jo greit ut. Men jeg var som sagt spesielt ute etter støynivå (og ytelse) på akkurat dette kortet.

Ytelsesmessig er det vel minimal forskjell på rene 6800 kort. Men tenkte jeg skulle høre for å være sikker. Husker jo Shappire 9800pro 128bit kortet som plutselig var på markedet. Regner med at ikke POV drar en slik. Men "better safe than sorry" :yes:

Lenke til kommentar

Ja jeg tror jeg går for NU. Så lenge ingen forteller meg at den har et støynivå som en støvsuger.

Har ikke tenkt til å miste garantien ved å åpne pipelines uansett. Kjedelig å måtte legge ut 3000 om to måneder fordi kortet ditt dør og du har softmoddet det. Bedre å leve med et noe dårligere kort og ha garanti i et par år :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...