Prosessoren Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ha forøvrig lagt merke til at alle/veldi mangea v vgs-skolene og høyskole/universitet med mange datamaskiner i nettverk, bruker nettopp f-secure. Hva kommer dette av ? Tilfeldighet, eller er f-secure bedre på nettverk enn for.eks Norton ? Bruker nå F-secure på pcen min, bør jeg bytte umiddelart eller holder dette programmet mål ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 F-Secure sluker hvertfall ikke så mye ressurser som Norton. Tror det er et greit AV-program, det inneholder scannerne til både Kaspersky og F-Prot. Antar det har gode administrasjonsmuligheter også, men det har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 installerte F-Secure på laptoppen min for lenge siden. tror det var Internet Security jeg installerte. jeg ble ikke så veldig imponert over denne. det kan nok hende at den er bra i ettertid. etter at jeg prøvde den, det er ikke umulig, men jeg likte den ikke noe særlig. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 F-Secure <3 F-Secure er lettere å administrere over nettverk trur jeg.. og personlig er jeg mye mer fornøyd med f-secure enn Norton. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå