Gå til innhold

Dette faller i smak (xt vivo demo kort

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kjøpe det når du kan få XT PE til 3998? Det er j noe bedre er det ikke det a?

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297

X800XT og 6800Ultra kjøpes vel når det er på lager uvahengig av pris :)

Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" :D

Lenke til kommentar
Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" :D

Eller som i dette tilfellet; litt mindre for ett "jomfrukort" :)

Enig med deg der! Når det bare er åpnet, ser jeg ikke problemet...

Lenke til kommentar

Hvem har åpnet det da? En tilfeldig forbipasserende?? :D

Nok av folk som bestiller kort for og så flashe/klokke/tweake, og til syvende og sist returnere :) Som nevnt så betaler jeg heller full pris for et kort som kun kinesiske fabrikarbeidere har hatt fingrene på :)

Lenke til kommentar

Hvem har åpnet det da? En tilfeldig forbipasserende?? :D

Nok av folk som bestiller kort for og så flashe/klokke/tweake, og til syvende og sist returnere :) Som nevnt så betaler jeg heller full pris for et kort som kun kinesiske fabrikarbeidere har hatt fingrene på :)

hehe, kunne ikke vært mer enig med deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...