simalarion Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4957 1 kort 4250- haddet kjøpt jeg, svarte fikk lyst til å bytte ut mitt 6800 2400 gs Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 1 kort 4250- haddet kjøpt jeg, svarte fikk lyst til å bytte ut mitt 6800 2400 gs Hva vil du frem til med den "settningen" eller hva du vil kalle det? Kan ikke si jeg ser noen sammenheng med de ordene. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Kortet koster 4250 kr, de har et xt vivo demokort inne, jeg kunne godt tenkt meg det kortet. Posten er til dem som lurer på å kjøpe et xt kort. Håper dypt fra mitt hjerte at ting ordnet seg for deg nå, om ikke bare hyl ut igjen Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvorfor kjøpe det når du kan få XT PE til 3998? Det er j noe bedre er det ikke det a? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297 Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvorfor kjøpe det når du kan få XT PE til 3998? Det er j noe bedre er det ikke det a? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297 Ikke mange på lager akkurat! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jepp, det er det å ha disse kortene på lager, regnet med at dette var god info for en eller annen der ute i hw forumet Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvorfor kjøpe det når du kan få XT PE til 3998? Det er j noe bedre er det ikke det a? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=140297 X800XT og 6800Ultra kjøpes vel når det er på lager uvahengig av pris Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" Eller som i dette tilfellet; litt mindre for ett "jomfrukort" Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" Eller som i dette tilfellet; litt mindre for ett "jomfrukort" Enig med deg der! Når det bare er åpnet, ser jeg ikke problemet... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" Eller som i dette tilfellet; litt mindre for ett "jomfrukort" Enig med deg der! Når det bare er åpnet, ser jeg ikke problemet... Hvem har åpnet det da? En tilfeldig forbipasserende?? Nok av folk som bestiller kort for og så flashe/klokke/tweake, og til syvende og sist returnere Som nevnt så betaler jeg heller full pris for et kort som kun kinesiske fabrikarbeidere har hatt fingrene på Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ikke mange på lager akkurat! Det var rart Det er vel greia med demovarer... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) ??den er inne fortsat den om noen er intresert! http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4957 Endret 13. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Nå er den ute, lurer på om det vare en som leste denne posten Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ikke mange på lager akkurat! Det var rart Det er vel greia med demovarer... Hva mener du med det? Jeg quotet en som linket til x800xt pe på pcutstyr.no! Hva har det med demovarer å gjøre? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ville uansett ikke kjøpt et "demokort". Sikkert en eller annen ivrig overklokker som har returnert det etter å ha testet det. Betaler heller litt ekstra for et "jomfrukort" Eller som i dette tilfellet; litt mindre for ett "jomfrukort" Enig med deg der! Når det bare er åpnet, ser jeg ikke problemet... Hvem har åpnet det da? En tilfeldig forbipasserende?? Nok av folk som bestiller kort for og så flashe/klokke/tweake, og til syvende og sist returnere Som nevnt så betaler jeg heller full pris for et kort som kun kinesiske fabrikarbeidere har hatt fingrene på hehe, kunne ikke vært mer enig med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå