Upsaker Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei! Jeg har et problem i XP med at jeg får windows 2k stil når jeg trykker Ctrl+Alt+Delete, trykker på logg av/avslutt og når jeg logger på. Noen som skjønner hva jeg mener? Åssen bytter jeg til vanlig xp-"stil"? /Jørgen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) *feilpost* Endret 12. november 2004 av fargoth Lenke til kommentar
idaupsaker Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 han mener når man trykker ctrl+alt+delete, så går man på en måte ut av windows og det kommer opp en meny med 6 valg, lås pcen, oppgavebehandling, slå av osv.. jeg vet heller ikke åssen man bytter det Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 kontrollpanel>Brukere>endre måten brukere logger av eller på noe slik Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil kan du endre dette i kontrollpanel --> brukerkontoer --> instillinger. Det er en oposisjon om velkomstskjerm. Lenke til kommentar
idaupsaker Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 får opp at klienttjenester for NetWare har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvisl du vil gjenopprette disse funksjonene, må du avinstalere klientjenestene. Prøver å slette de, men uten virkning... noen som vet hva dette er?? Lenke til kommentar
kamus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jobber du i ett Novell Netverk, så kan det nok by på problemer. Er ikke sikker på hva Novell evnt gjør med pålogging osv. Hvis det er satt opp Novell som katalogtjeneste for nettverket deres, bør du ikke deinstallere Novell fra maskina di. Endret 13. november 2004 av kamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå