Breivik. Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvor lang tid tar det å lage gelè med hurtig gelè'en til Freia? Takk for alle svar Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvor lang tid tar det å lage gelè med hurtig gelè'en til Freia?Takk for alle svar Mvh Jan Erik Ikke godt å si. Kjøp deg en pakke å se da vel Og btw; tar det for lang tid kan du jo alltids kose deg med bare pulveret. Naaaam, it taste so f****** good Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 10-20 min ca tenker jeg.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det er jo ferdig gele å få kjøpt også da... men jeg tror det tar en 10-20min å lage den, men så må den jo stå og størkne ei stund etterpå?`eller er det det som er "hurtig" med den, at den ikke trenger? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 er det ikke bare og blande gelepulver og vann i munnen hvist du har det travelt ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 legg i kjøleskap om du ha rask resultat, ev fryser men må være litt forsiktig da! Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ta halve mengden med varmt vann (springvarmt holder hvis du brenner deg på det (80 grader)) Rør som et uvær til geleen er løst opp g ha så i resten av vannet som er kaldt. Sett det i kjøleskapet, og du har gele på 10-15 min. Kortere tid i frysern, men pass på så det ikke fryser Hurtiggeleen går sikkert enda litt fortere - jeg har beskrevet vanlig gele Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 man bør ikke drikke varmt springvann, ettersom det inneholder div. bakterier og slikt som ikke er helt bra (sånne som dukker opp mellom renseanlegget og tappen din..) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 man bør ikke drikke varmt springvann, ettersom det inneholder div. bakterier og slikt som ikke er helt bra (sånne som dukker opp mellom renseanlegget og tappen din..) det er om du bruker lite varmt vann ellers, er advarsel pga at vannet kan bli litt gammelt og dermed danne bakterier. men de fleste vil bruke opp det meste av et fullt varmvannstank i lpet av en dag, med mindre ingen i huset dusjer eller lager mat...(blir jo fylt opp hele tiden da) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 man bør ikke drikke varmt springvann, ettersom det inneholder div. bakterier og slikt som ikke er helt bra (sånne som dukker opp mellom renseanlegget og tappen din..) eventuelt sånne parasitter som det er i vannet i bergen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hehe joda. Ikke veit jeg om spesifikkene ved det...men jeg unngår iallefall å drikke varmt vann fra springen... jic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå