Caliber Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei. Får den vedlagte BSOD'en hver gang jeg prøver å bruke nero burning rom. Feilen dukket opp etter installasjon av sp2, og jeg lurte på om noen kunne redde meg ut av denne krisen med en løsning? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Oppdater Nero til nyeste versjon? Last ned updaten fra Nero.com bare. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Søkte og kom frem til dette: You can most likely get rid of that problem by switching off the M$ Indexing service. Select Start/Run ant type in: services.msc and hit Enter. Scroll down till you find "Indexing Service". Right-click it, Stop it and set it to Disabled. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 man installerer da ikke SP2.. iallefall ikke før om et halt år eller noe sånt, når det har blitt bedre.. alt det gjør nå, er jo å herpe pc'er, untatt noen, som det bare senker ytelsen på.. jeg har hørt folk forsvare den med at den har en bedre brannmur, men den bruker man jo ikke uansett... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Den herper jo ikke pc , er jo litt teit utsagn du kommer med der. Den er like bra som SP 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå