morgus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har per dags dato ikke prøvd røyk og kommer heller ikke til å prøve det, men snus er noe jeg liker å nyte en gang iblant. Begynte i militæret, var en god trøst på OP i minus 30'c... Måten jeg ''sa ifra'' at jeg hadde begynt var når jeg og muttern var på butikken for å handle, da sa jeg enkelt og greit at ''jeg skal bare ha en liten ting ved kassa'' (snusskapet er der og jeg er gammel nok til å kjøpe). Muttern ble stille en liten stund mens hun tenkte litt og spurte rett etterpå ''Skal du ha snus?!'' Etterpå i bilen sa hun ikke så mye, hun ville bare se på esken og sa at det er bedre enn å røyke vertfall... Men da vi kom hjem virket hun ikke så begeistret, sent på samme kveld begynte hun å finne all mulig negativ informasjon om snus og skader fra det akkurat som om jeg ikke vet det er skadelig :!: Og hver gang jeg tok meg en pris sa hun ''Skal du ta den dritten der igjen nå da?'' Har nok mye å si at faren hennes døde i en alder av 48 av hjerteinfarkt og var en storrøyker... 40 om dagen er ikke akkurat sunnt! Skal sies at jeg ikke har kjøpt snus etter det men jeg skal kjøpe litt når jeg er i sverige neste gang. PS: tror detta er en ganske stor bump Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Elsker den lukten av røyk når noen har røyket/røyker i det rommet jeg er i. Vet ikke helt hvorfor men jeg tror den minner meg om faren min (som var en storrøyker) som jeg aldri kommer til å få se igjen... Til topic: Jeg har aldri røyket eller snust, men har blitt tatt for besittelse av (litt for mye) alkohol... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 mamma og de fant snus boksen min kan si det sån at di var så forbanna at jeg fikk ikke med meg hva di sa det ble mest skriking osv helt til di fikk roa seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Sa ingenting men fattern kjøpte med en kartong lucky fra utlandet Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 De sa ingenting, for jeg røyker ikke Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har alltid lurt på foreldres reaksjoner på dette området. Jeg tror de fleste foreldre blir skuffet/sure, er det sant? 3114630[/snapback] Mamma sa hun skulle hjelpe meg å slutte, og pappa sa det var rart jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Jaså... du et snus?Det er godt det. Hvilken da? ..Håper du ikke et mocca, fordi det er jentesnus 8481423[/snapback] gjorde du det? Endret 26. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
jambao Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hadde foreldrene mine fått vite noe hadde de klikka helt ! de er litt crazy når det gjelder snus / røyk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nei moder`n var "skepitsk" for å si det sånn da, så boksen i lomma og sånt.. Begynte med at jeg sa at jeg snuste iblant, men den boksen havna liksom mer og mer i lomma (Fordi jeg ikke gadd å ta den ut ) så fikk jeg snus melding fra skolen (blei tatt med snus).. Så nok en gang så hu boksen i lomma, like sint som alltid, ble litt lei, så spurte når hu begynte å røyke, da svarte hun 15-16 års alderen, så da blei det stille etter det ja.. Fader`n har alltid driti i det.. ^^ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mamma: Snuser du? Jeg: Ja Mamma: Dust Så gikk henne, ble ikke så veldig sur Lenke til kommentar
jambao Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mamma: Snuser du?Jeg: Ja Mamma: Dust 8614052[/snapback] en inteligent dialog :!: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hadde foreldrene mine fått vite noe hadde de klikka helt ! de er litt crazy når det gjelder snus / røyk 8613855[/snapback] Samme med mutteren, enda ikke fortalt henne det, fatteren vet det men sa ikke stort(skilte foreldre). Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) vet at noen blir presset til det også veldig synd egentlig. så hva fikk deg til og begynne da ( om du gidder og fortelle selvsagt , kan være veldig personlig for noen også) Moderator fjernet sitat fordi sitert post ble slettet Endret 14. mai 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 vet at noen blir presset til det også veldig synd egentlig. så hva fikk deg til og begynne da ( om du gidder og fortelle selvsagt , kan være veldig personlig for noen også) 8614449[/snapback] Tja, usikker på grunnen, begynte vel med en røyk å jeg fant ut at det ikke var så galt så ble det 2 røyk, så ble det 3 røyk å nå den dag i dag er del vel ca 10-12 dagen Men akkurat hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har ryddet opp i tråden, slettet en del innlegg og redigert bort ting som etter sletting ble meningsløse. Røykerne skal få slippe moralisering her i denne tråden, og de som poster her holder seg til trådens tema. Det er veldig enkelt - bare svar på emnetittelen. Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Mamma: Snuser du?Jeg: Ja Mamma: Dust 8614052[/snapback] en inteligent dialog :!: 8614264[/snapback] Hadde noe lignende med pappa ( mine foreldre er skilt, så jeg spiser mye med min far på restaurant ) En dag da han hentet meg hos mamma for å gå på restaurant når jeg var 14 så la han seff merke til snusboksen i lomma ( kunne se den gjennom seff ) Pappa: Snuser du? Jeg: Njaa, gjør vell det. Pappa: Er det kult? Jeg: Ja kjempe. Pappa: Håper du snuser lös for bleier er sånn babyene bruker. Med mamma var det også i bilen på vei hjem fra en venn, hadde portion i. Mamma: har du snus i? Jeg: Njaa, har vell det. Mamma: Ok Begge foreldre kjøper når som helst til og med en uke etter de fant det ut, det er bare å spørre foreldrene folkens, jeg har en haug med venner i 9'ende klasse som snuser og for lov av foreldre + at de kjøper. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Vel røyk ble bannlyst ganske så kjapt, selv om mor røyker daglig. Derimot ble snus godt mottatt, men om de kjøper til meg, aldri i livet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Tjener penger selv, synes det blir litt teit å tigge penger til snus av mine foreldre i en alder av 17. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Foreldre som kjøper snus/røyk til barna sine er skrudd i hodet. Foreldra mine har ikke merka det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå