dan1el Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hverken røyker eller snuser. Tar kanskje et par øl i blant. Får ikke betalt førerkortet for det. Grynt. Men da får jeg i hvert fall helsa i behold. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Koster for mye, og smaker ekkelt. Har ingen planer å begnne.. Dessuten lukter det vondt av folk som røyker også. Har heller ingen planer om å begynne med det Min rus får bli musikken edit: leifs.. man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette. "åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt" ...herregud våkne opp da! 1 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 "åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt" ...herregud våkne opp da! Våkn opp fra...hva ? Gi meg en god grunn til å begynne å røyke/snuse. 1 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Foreldrene mine vet ikke det... Men... Så røyker/snuser jeg ikke... Men moren min vet om at bruttern røyker, hennes måte å "kjefte" på, er å mase driten ut av han og komme med "det er farlig å røyke", "se på hva røyken har gjort med faren din etter 40år" osv. 1 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette. Jeg vet det. Nikotin er avhengighetsskapende, slik som de fleste narkotikum, derfor velger jeg å kalle det "rus". Dessuten, det finnes ingen gode argumenter for å begynne å røyke, så hvorfor gjøre det? Vil man betale for å ødelegge helsen sin, så gjerne for meg Endret 15. november 2004 av SupremeX 1 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 "se på hva røyken har gjort med faren din etter 40år" osv. Det er bare slemt, det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ser det er mange som sier, at de ikke skal begynne å røyke/snuse osv... trur du at jeg,eller de andre tusenvis av fjortissene som fyra en sigg for første gang,og syns det var spennende med svimmelheten osv hadde planlagt å begynne?? Jeg var helt anti røyk selv jeg...så kom jeg i ungdomsåra...og i garnet satt jeg...det skjer selv den beste Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg tror ikke det, har man god viljestyrke tror jeg man kan unngå det. Jeg er 17 og har vel tidlig siden barneskolen stilt meg selv MOT røyk. Inkluderer drikking, jeg verken røyker eller drikker. Mora mi er den eneste som røyker her. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) oppsrift til å unngå å bli røyker: -ikke røyk kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig Endret 16. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Purify Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 oppsrift til å unngå å bli røyker: -ikke røyk kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig Herregud. Sitter du i det med kjipe foreldre (da mener jeg kjipe) og gjerne utpekt som mobbeoffer, er det fort gjort å prøve å komme seg unna en kjip hverdag med noe. Da blir ofte røyk/snus/alkohol og det som verre er en utvei. Men nå skal jeg ikke gå off-topic. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 oppsrift til å unngå å bli røyker:-ikke røyk kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig Herregud. Sitter du i det med kjipe foreldre (da mener jeg kjipe) og gjerne utpekt som mobbeoffer, er det fort gjort å prøve å komme seg unna en kjip hverdag med noe. Da blir ofte røyk/snus/alkohol og det som verre er en utvei. Og det er selvsagt derfor de fleste røykerne i dag røyker, inkludert hauger av ungdommer ? I 10. klasse røyka halve klassen, minst. Aldri opplevd mer tåpelige jenter. Ingen av dem ble mobbet og trengte røyk for å hjelpe på problemene. Ja til totaltforbud av røyksalg i Norge Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 .. Per dags dato, røker jeg ikke.. Men har jo vært borti det.. Det hele endte med en LaaaAaaAAaAng samtale ( ikke så rart, var jo bare drittungen ) .. Etter det har jeg ikke røka/snusa eller noe mer, ser ikke noen grunn til det Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Foreldrene mine ga vel blaffen som vanlig. Leit å høre! Jeg blir nesten bortskjemt jeg fordi jeg ikke røyker Neida, men jeg klarer å holde meg unna, fordi røyk er ikke populært på min skole. Min skole består av nerder. Tro meg det er ikke noe jeg sier. Det er sant. Den som snakker med noen av elevene skjønner hva jeg mener og vil også være mer enn enig med meg! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Blir så innmari irretert da jeg hører folk på skolen og slik prate: -pappa syntes det er helt greit at jeg røyker han, får også røyk og øl av han om jeg er snill -du er jammen heldig -mhm Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det argumentene? Smaker "ekkelt" Koster endel? Hva bruker du i sukkerrelaterte matvarer i uken da? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 [offtopicmodus] Jeg har hørt verre. :Faren min driter i når jeg sexdebuterer....han debuterte da han var 14 (den fyren som sa det er kjent for å lyve, sa... [offtopicmodusavslutning] Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 skal ALDRI prøve og røyke, bare dritt med det. skal aldri begynne med tobakk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Det argumentene? Smaker "ekkelt" Koster endel? Hva bruker du i sukkerrelaterte matvarer i uken da? Sukker trenger vi, sukker er billigere enn røyk, og halvparten av nordmenn som spiser litt for mye sukker dør ikke av det. EDIT: jeg skjønner godt foreldre/foresatte som blir sure når ungdommen deres begynner å røyke. Endret 18. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det argumentene? Smaker "ekkelt" Koster endel? Hva bruker du i sukkerrelaterte matvarer i uken da? hva er poenget ditt egentlig? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 man blit ikke rusa av røyk eller snus, når det ikke er så godt som alle skal ha det til første gangen ser jeg seriøst ikke poenget med å fortsette. "åhh. hvis jeg forsetter med dette dritt greiene her som smaker forferdelig, er utrolig usunt, vanedannende, gjør at jeg lukter vond og slipper opp med penger en stund til blir det godt til slutt" ...herregud våkne opp da! Jeg blir rusa av snus. Det er veldig avslappende. Og man dør ikke av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå