lperik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hadde en deal med faren min om at hvis jeg ikke røyka gikk han på polet for meg hver helg. Da jeg ble 18 sa jeg ifra at jeg røyka fast og da ble folka dritskuffa.. Det gikk rimelig inn på meg og jeg sluttet i en lengre periode, men har begynt å røyke fast igjen nå. Røyker ikke foran de når jeg er på besøk, men lukter jo røyk av meg så regner med de tar lunta. 1 Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 De de ikke vet har de ikke vondt av! 1 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 FÅ DEN GRISEHARRY KREFTPINNA/TANNKJØTTMULDVARPEN UT AV KJEFTEN DIN UNGE. Herlig oppfordring! Jeg hater røyking og snusing Det er så utrolig unødvenig og usunt... 1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Og en gang i blandt så sier de "skal du ikke slutte å røyke snart"... o0o0o...den er skummel. Var slikt jeg sluttet å røyke. For så og gå over til snus 1 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 fattern så snusboksen min, klarte og glemme den på bordet når jeg la meg. men han har ikke sagt noe 1 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 mamma: Snuser du? jeg har ikke heilt sansen for det der.. så ser jeg på henne..som ja hva tror du? så blir hun stille..gir meg 52 kroner 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Klarte å glemme snusboksen i sofaen en natt. Morgenen etter fikk holdt mamma den i hånden og spurte: Er den din? Jeg sa at den var min og etter den dagen har jeg brukt snus åpenlyst Ble aldri noen stor sak 1 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har en deal med folka om at jeg kan snuse 2 om dagen, og 3 fredag og lørdag. mot at jeg ikke røyker og ikke drikker altfor mye. 1 Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tør ikke tenke på hva mine foreldre hadde sagt hvis jeg hadde snusa elelr røyka, min far hadde klikka totalt.. Synes røyking/snusing er unødvendig, koster jo jævlig mye penger som dere ellers kunne brukt på hardware 1 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Koster for mye, og smaker ekkelt. Har ingen planer å begnne.. 1 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Koster for mye, og smaker ekkelt. Har ingen planer å begnne.. Indeed! 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 røyk/snus koster mye, det er ***** stygt, ser stygt ut, lukter stygt. har absolutt ingen planer om å begynne!! 1 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 jeg har en deal med folka om at jeg kan snuse 2 om dagen, og 3 fredag og lørdag. mot at jeg ikke røyker og ikke drikker altfor mye. Jeg har en deal med folka om at de betaler lappen min om jeg ikke røyker/snuser. 2 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har en deal med folka om at jeg kan snuse 2 om dagen, og 3 fredag og lørdag. mot at jeg ikke røyker og ikke drikker altfor mye. Jeg har en deal med folka om at de betaler lappen min om jeg ikke røyker/snuser. den dealen har jeg også så lenge jeg ikke røyker eller snuser mer enn avtalt. 1 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 jeg har en deal med folka om at jeg kan snuse 2 om dagen, og 3 fredag og lørdag. mot at jeg ikke røyker og ikke drikker altfor mye. Jeg har en deal med folka om at de betaler lappen min om jeg ikke røyker/snuser. den dealen har jeg også så lenge jeg ikke røyker eller snuser mer enn avtalt. 1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 - Røyker du? - Kan ikke nekte på det nei. - Jaja, det er ikke sunt men du gjør som du vil. Ett par år senere: - Jaja sønn, når jeg blir 50 så skal vi slutte ilag - Som om du klarer å slutte. - Ingen problem. - Vi får se på det. Jeg hadde rett 1 Lenke til kommentar
skinner Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Muttern sa bare "å herregud" og det var det hele. Nå tror hun ikke at jeg røyker lengre da dette var da jeg var 19 (er nå 27) og jeg har vel smugrøyka for dem siden... 1 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Min mor sa: Vet du ikkje at det e farli? Da hun fant et par pølser snus i kjellern. 1 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg fortalte selv at jeg hadde begynt å røyke... muttern fikk tårer i øya,og sa at hvis jeg slutta så skulle jeg få lappen. Jeg slutta i 3mnd,og var dum nok til å begynne igjen. Nå er jeg røykfri,gikk fra 20 sigg om dagen til 1 boks med snus i uka. Men skal jeg være ærlig,så savner jeg den tia der jeg måtte gjemme meg for å ta en sigg,det var spennende og hadde mange situasjoner der jeg holdt på å bli tatt. Beste var kompisen min som gikk nedover gata å røyka,så kom morra hans,så han putta hånda i lomma,med siggen brennende,så det røyk skikkelig opp av lomma hans. hahahha,ikke nok med at han blei tatt for å røyke,men høl i buksa fikk han også :!: :!: 1 Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Koster for mye, og smaker ekkelt. Har ingen planer å begnne.. Dessuten lukter det vondt av folk som røyker også. Har heller ingen planer om å begynne med det Min rus får bli musikken edit: leifs.. Endret 15. november 2004 av SupremeX 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå