Passasjer Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har alltid lurt på foreldres reaksjoner på dette området. Jeg tror de fleste foreldre blir skuffet/sure, er det sant? 1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 De fleste foreldre hopper i været ovar at poden endelig har oppdaget rusmidlenes gleder. 6 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg tror de fleste foreldre blir skuffet/sure, er det sant? Uten at jeg har noen statistikk å vise til, så skal du ikke se bort i fra at du er ganske nært sannheten der ja. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) En i klassen, foreldrene hennes sa bare "hvis du røyker foran meg, da godtar jeg det. hvis ikke, da er det ikke vits og røyke" ----------------------------------------------------------------------------------------- rare foreldre....... Hva mina sa, det er noe annet... cuz they dont know:( Jall-edit: Nå vet foreldrene mine det, sa ingenting. Men så har jo ikke jeg skult det noe særlig heller Endret 4. september 2005 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Foreldrene mine vet det ikke. Foreldrene til kameratene mine vet det ikke. It's better that way... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Sikker på at det er best at de ikke vet det? 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 pappa kunne ikke bryd seg mindre mamma sa at hun ikke ville betale lappen min (så da gjorde pappa det) mamma ville heller ikke godta det for jeg ble 18 , da hadde hun ikke mere med saken og gjøre mamma og pappa er ikke sammen ( bor i hver sin ende av landet) 1 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det beste etter min mening ville jo være om de visste det, da slipper du jo unna ganske mange pinlige situasjoner. Da ville de forstå om du plutselig måtte forlate en leilighet som dere + foreldre hadde leid midt i en storby. Ikke noe; jeg skal bare på butikken her nei Uansett, så slipper du å gå å engste deg for at de skal merke at du f.eks. røyker. Snus er da mye bedre siden det nesten ikke lukter, og du kan omtrent ha snusen under lippa mens du spiser middag med familien uten at noen merker en dritt. 1 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Uten å være for moraliserende, så ønsker jeg å oppfordre diverse 14-åringer (se, jeg sa det på den pene måten!) i denne tråden: FÅ DEN GRISEHARRY KREFTPINNA/TANNKJØTTMULDVARPEN UT AV KJEFTEN DIN UNGE. 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gammlingene satte seg ned og sa at de var dypt skuffet osv... Og en gang i blandt så sier de "skal du ikke slutte å røyke snart"... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og en gang i blandt så sier de "skal du ikke slutte å røyke snart"... Vel ... skal du ikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Og en gang i blandt så sier de "skal du ikke slutte å røyke snart"... Vel ... skal du ikke? Tror ikke jeg kommer til å gjøre det m det første nei. Er en av de få gledene jeg har i livet mitt. 1 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis det er noe jeg ikke har tenkt til å gjøre i livet, så er det vel å røyke. Regner ikke med at dere som sier dere røyker her ville valgt det i dag, for å si det sånn... Forresten, B|Real, siggen din er 5 linjer i 1280x1024 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Forresten, B|Real, siggen din er 5 linjer i 1280x1024 Erm...nei? 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Foreldrene mine ga vel blaffen som vanlig. 1 Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jo, hvis man bruker forum.overklokking.no Det er ganske smalt i forhold til hw, kan evt. ta screenshot Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 wh1te: foreldrene dine vet ikke at du snuser? Du har mange hundre snusbokser på rommet, og forledrene dine merker det ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 wh1te: foreldrene dine vet ikke at du snuser? Du har mange hundre snusbokser på rommet, og forledrene dine merker det ikke? Kankje de ikke er så ofte på rommet hans? Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Folket mitt snakker til stadighet over hvordan samfunnet forbyr røyking og prøver å gjøre røyking til et ekstremt samfunnsproblem, og irriterer seg over at ikke folk kan få lov til å velge hva de vil selv... ... så da de oppdaga den første dåsa General på rommet mitt hadde de ikke så mye de skulle ha sagt. Endret 13. november 2004 av Ausat Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Folket mitt snakker til stadighet over hvordan samfunnet forbyr røyking og prøver å gjøre røyking til et ekstremt samfunnsproblem, og irriterer seg over at ikke folk kan få lov til å velge hva de vil selv... ... så da de oppdaga den første dåsa General på rommet mitt hadde de ikke så mye de skulle ha sagt. Nice one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå