Gå til innhold

Hva sa dine foreldre da du begynte med røyk/snus?

Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En i klassen, foreldrene hennes sa bare "hvis du røyker foran meg, da godtar jeg det. hvis ikke, da er det ikke vits og røyke"

-----------------------------------------------------------------------------------------

rare foreldre.......

Hva mina sa, det er noe annet... cuz they dont know:(

Jall-edit: Nå vet foreldrene mine det, sa ingenting. Men så har jo ikke jeg skult det noe særlig heller :wee:

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

pappa kunne ikke bryd seg mindre

mamma sa at hun ikke ville betale lappen min (så da gjorde pappa det)

mamma ville heller ikke godta det for jeg ble 18 , da hadde hun ikke mere med saken og gjøre

mamma og pappa er ikke sammen ( bor i hver sin ende av landet)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste etter min mening ville jo være om de visste det, da slipper du jo unna ganske mange pinlige situasjoner. Da ville de forstå om du plutselig måtte forlate en leilighet som dere + foreldre hadde leid midt i en storby. Ikke noe; jeg skal bare på butikken her nei ;)

Uansett, så slipper du å gå å engste deg for at de skal merke at du f.eks. røyker. Snus er da mye bedre siden det nesten ikke lukter, og du kan omtrent ha snusen under lippa mens du spiser middag med familien uten at noen merker en dritt. :dribble::thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folket mitt snakker til stadighet over hvordan samfunnet forbyr røyking og prøver å gjøre røyking til et ekstremt samfunnsproblem, og irriterer seg over at ikke folk kan få lov til å velge hva de vil selv...

... så da de oppdaga den første dåsa General på rommet mitt hadde de ikke så mye de skulle ha sagt.

:p

Endret av Ausat
Lenke til kommentar
Folket mitt snakker til stadighet over hvordan samfunnet forbyr røyking og prøver å gjøre røyking til et ekstremt samfunnsproblem, og irriterer seg over at ikke folk kan få lov til å velge hva de vil selv...

... så da de oppdaga den første dåsa General på rommet mitt hadde de ikke så mye de skulle ha sagt.

:p

Nice one ;):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...