amukaiser Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skal kjøpe meg 19" LCD. Valget står mellom BenQ FP937s og HP Pavilion f1904. BenQ har responstid på 12 ms, mens HP har 16ms. Skal brukes mest til spilling og Internett. Får de for ca samme pris 4000,- Ønsker råd om hvilken skjerm jeg bør velge.. Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 jeg vet ingenting om HP sin skjerm, men har selv FP937s. Og kan fortelle deg at den funker utmerket til spilling,,, sliter selv flere timer daglig med COD-UO, og statsene ble bedre etter jeg hev CRT'en på dynga..... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg vet ingenting om HP sin skjerm, men har selv FP937s. Og kan fortelle deg at den funker utmerket til spilling,,, sliter selv flere timer daglig med COD-UO, og statsene ble bedre etter jeg hev CRT'en på dynga..... Kanskje du har fått bedre selvtillit etter du har fått en så bra skjerm?? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg foreslår at du kjøper en 17" LCD-skjerm i stedet. 19-tommere og 17-tommere har nemlig like mange piksler, så du vil se pikslene tydeligere på en 19-tommer, ettersom det er større pikselavstand på en 19-tommer. 19-tommere er også en del dyrere. (Jeg skal ikke påstå at det er slik i alle tilfeller, men i alle fall veldig ofte) Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 men du får jo 2" mer skjerm Og denne benq'n koster 700kr mindre enn en god 17" skjerm(nec 1770) Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Jeg foreslår at du kjøper en 17" LCD-skjerm i stedet. 19-tommere og 17-tommere har nemlig like mange piksler, så du vil se pikslene tydeligere på en 19-tommer, ettersom det er større pikselavstand på en 19-tommer. 19-tommere er også en del dyrere. (Jeg skal ikke påstå at det er slik i alle tilfeller, men i alle fall veldig ofte) helt enig med "IwwY^^"... tror aldri du blir irritert over noen pixler på 937'en.. er nermest umulig å se noen pixler her .... cleartype fixer det meste KaYcH; sitter du med skjermen 5cm fra hodet? Endret 14. november 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg er også enig med thomas81. Etter at jeg så hans skjerm i levende live var jeg ikke engang i tvil om at jeg skulle kjøpe en selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå