harald_ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg lurer litt på å sette filservern på loftet, rett over rommet mitt. Men der er det "lufting" hele året, så det kan bli ganske høy luftfuktighet. Hvordan påvirker det maskinen? tar den skade av det? Det er snakk om et chieftec fulltower som vil være lukket. Men med vifter forran diskene og bak i kabinettet Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er sikkert ikke noe propblem.. Uten at jeg skal vite det for sikkert... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Det jeg tenkte på var at fuktigheten kanskje ville forårsake korosjon på hardwaren inni maskina. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...94269&hl=loftet Men problemer med fuktigheten har vel noe å si på hvor varm pcen din blir. Hvis du staser på ekstremkjøling, på alle komponenter (-hardisk), så skulle ikke luften rundt være så forskjellig på vinteren, men heller skru på de små varme greiene som følger med vannkjølinga for å hindre kondens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå