Zepticon Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hei... fikk nettopp tak i Need 4 Speed Underground 2... Har innstalert det og toppet alt av grafikk til max... Men likevell ser partikklene helt f***a ut... dem er store og kornete... Hva er galt...? Hva jeg gjøre? Det er ikke maskina det er problemer med... for den skal takle Høyeste instillinger uten trøbbel... Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vente på nye drivere kanskje? (Forresten, neppe "verdt" å si at du har XT PE. Du har Pro @ XT PE... kan jo også være det som er feil Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 har de nyeste driverne.... Hehe... Pro XT PE ja... men det funker pa alle andre spill... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Har du prøvd å starte spillet på nytt? Var sånn hos meg også første gangen jeg spilte det. Grusom grafikk. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sist jeg sjekket hadde ikke dette spillet blitt sluppet enda. Tror vi stopper denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg