Chosiso Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ett program på PC'en som gjør at jeg kan skrive til meg fra andre sin MSN.. funker fett, dingsen heter MSN Discovery.. Hvis noen er intresert så kan jeg sende det til dere på MSN ell no.sånt Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det noen mulighet til å se hvem som snakker for deg? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ett program på PC'en som gjør at jeg kan skrive til meg fra andre sin MSN.. funker fett, dingsen heter MSN Discovery.. Hvis noen er intresert så kan jeg sende det til dere på MSN ell no.sånt Har du i det hele tatt lest hva tråden handler om? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg får ikke connecta til MSN lenger etter at jeg la inn MSN discovery.. Ble huka av at jeg bruker Proxy på instillingene i MSN.. Proxy, Socks Versjon 4 , IP: 127.0.01 Port: 1863 Hvor kommer disse tallene fra? Har ingen lokal IP på 127.0.0.1 på nettverket her jeg.. hva skal jeg gjøre? Fjerne alt og sette ingen proxy? eller skal jeg legge inn en annen IP eller no? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det imitate dritt greine funka dårlig... Folk får jo opp at jeg skriver det jo! Jeg selv bare som ser det som at de skulle skrevet det.. men de får det opp som at jeg skriver med... møkkaprogram!!!! Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Funker helt knall her. Sjekk at det står at du kobler deg gjennom en SOCKS 4 proxy på 127.0.0.1 og port 1863. Hvis det fortsatt funker avslutter du msn og messengerdiscovery og starter messengerdiscovery og msn manuelt, da skal det funke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Er det noen mulighet til å se hvem som snakker for deg? Ja, det er han andre du snakker med i msn-vinduet ditt. Kan ikke være noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 HAHAHAHHA !!! FAEN FOR ET FETT PROGRAMM!! HAHAHAHA STORKOSER MEG!! HAHAHA Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Håper dere vet at messengerdiscovery er spyware, den logger alle samtalene dine og sender de til en eller annen server... Neida Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Jeg har de riktige proxy-greiene, men det kommer opp at jeg skriver !imitate osv. Dæven. Jeg vil ha det til å funke Edit: Kan det være at du selv ser hva du skriver, men ikke den andre? Endret 19. november 2004 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ja Jeg_ruler...det er bare du som ser de !imitate greiene... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 noen som har guide eller no til MessengerDiscovery!? hvor skal mann skrive inn meldinger og sånt? skjønner ikke dette helt.. ¨ takk! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) flere som har prøvd den der på meg uten særlig hell. resultatet er at jeg har flere personer på logg som innrømmer at de er homofile og/eller har liten tiss. la det være en advarsel. det er ikke alle klienter det funker på Endret 20. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Flere kule commands? en jeg kjenner hadde fått opp virusadvarsler på meg med msn discovery :O hvordan fikk han til det? noen som har en liste med commands? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Flere kule commands? en jeg kjenner hadde fått opp virusadvarsler på meg med msn discovery :O hvordan fikk han til det? noen som har en liste med commands? Står en del her http://www.messengerdiscovery.com/?p=documentation Endret 20. november 2004 av Camron Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) det er msn plugin. jeg har også blitt lurt med den. så det er bare kødd. Endret 21. november 2004 av Tee_Kay Lenke til kommentar
Akke Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 OK, men hvordan stopper man denne f**nskapen? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det imitate dritt greine funka dårlig... Folk får jo opp at jeg skriver det jo! Jeg selv bare som ser det som at de skulle skrevet det.. men de får det opp som at jeg skriver med... møkkaprogram!!!! installer på nytt. MessengeDiscovery reagerer ikke med MSN lenger. Hvis du vil være sikker på at det skal funke så klikker du med høyre musetaste på ikonet nederst. Hvis du kan klikke på "options" funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå