Coederror Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Søstra mi satt på msn, og plutselig var det noen som skrev i hennes navn. Jeg skjønner ingenting!! Noen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Noen andre som har byttet til samme nick som henne? Oooh, spooky Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Neeeeeeeeiiiiiiiiii... Bare to stykker som prata, og plutselig sier Den/de/det med nicket til søstra mi masse ting.. spooooky.. Endret 12. november 2004 av Coederror Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Satt søstera di og pratet med noen og plutselig sa hun ting hun ikke selv hadde skrevet? Litt vanskelig å skjønne hva det er du mener her, beklager Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ok...det virka som hu skreiv, men hu gjorde ikke det... Akkurat som han andre brukte 'imitate' eller no, men det gjorde han ikke... Virka som det enten var en hacker, eller noen som kødda med msn'en.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kan godt hende.. noen som har fått tak i passord på en eller annen måte.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 høres ut som hacker som koser seg... koble maskinen fra nettet, og søk etter virus/trojanere med oppdatert AV programvare Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Det kalles MessengerDiscovery, ved hjelp av den tillegs"moden" til msn, kan man skrive "!imitate BLABLABLA" og det dukker da opp i den man har en samtale med sitt navn. Ikke no hacking her nei. EDIT: ok...det virka som hu skreiv, men hu gjorde ikke det...Akkurat som han andre brukte 'imitate' eller no, men det gjorde han ikke... Virka som det enten var en hacker, eller noen som kødda med msn'en.. La meg gjette.. Du spurte han og han sa nei? Endret 13. november 2004 av pronoob Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hoho, ikke no hacking det nei. Har selv opplevd samma greia. Plutselig stod det masse rare ting i mitt navn som jeg alldeles ikke hadde sagt:S men etter masse mas og tjas fikk jeg "hackeren" til å sende over det som trengs for å utføre slikt. Ganske artig Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Det kalles MessengerDiscovery, ved hjelp av den tillegs"moden" til msn, kan man skrive "!imitate BLABLABLA" og det dukker da opp i den man har en samtale med sitt navn. Ikke no hacking her nei. EDIT: ok...det virka som hu skreiv, men hu gjorde ikke det...Akkurat som han andre brukte 'imitate' eller no, men det gjorde han ikke... Virka som det enten var en hacker, eller noen som kødda med msn'en.. La meg gjette.. Du spurte han og han sa nei? MessengerDiscovery --> unlimited contactlist fett hvis det funker Endret 13. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HOHOHO, messengerdiscovery var drit fett Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HOHOHO, messengerdiscovery var drit fett Får det ikke til nå lenger jeg. Innstallerte det på nytt, så logger jeg inn, også skal jeg skrive "!imitate", mn funker faen ikke:( Tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HOHOHO, messengerdiscovery var drit fett Får det ikke til nå lenger jeg. Innstallerte det på nytt, så logger jeg inn, også skal jeg skrive "!imitate", mn funker faen ikke:( Tips til hva jeg kan gjøre? Ingenting funka hos meg heller.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HOHOHO, messengerdiscovery var drit fett Får det ikke til nå lenger jeg. Innstallerte det på nytt, så logger jeg inn, også skal jeg skrive "!imitate", mn funker faen ikke:( Tips til hva jeg kan gjøre? Ingenting funka hos meg heller.. aner ikke hva dere gjør feil. Det eneste som skjedde hos meg var at jeg ikke kunne logge inn på msn pga at windows firewall blocket msndiscovery. Og dere må jo skrive !imitate [din melding] Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Og dere må jo skrive !imitate [din melding] Når jeg skal skrive en slik melding skriver jeg !imitate + den meldinga jeg vil skal ut. Må man bruke disse tegna her [melding] eller er det bare å skrive uten noen som helst tegn? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Man skriver "!imitate din melding her" uten ". Viktig med liten bokstav, sjekk også at messengerdiscovery.exe er i gang. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvordan vet dere at det skjer noe? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Grr! Får ikke logga på MSN.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Grr! Får ikke logga på MSN.. Sikkert det samme problemet jeg hadde. Du må bare fjerne det fra windows firewal så skal det løse seg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Grr! Får ikke logga på MSN.. Sikkert det samme problemet jeg hadde. Du må bare fjerne det fra windows firewal så skal det løse seg. Hvordan? Jeg har ikke noe firewall på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå