PioUs-JiN Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hei Jeg er ikke så veldig flink til å lage stilige logoer og slikt i bilderedigeringsprogrammer, så derfor spør jeg her på forumet om noen kan lage en logo (både i svart-hvit og i farger) Dette bør være med på logoen: SiF (altså clan-tagen) Plass til nick Bør ikke være for detaljert. Takker hvis noen tar seg tid til å hjelpe oss -Nikolas EDIT: glemte å si at det var en Warcraft 3 clan Endret 12. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 *bump* Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kunne du ikke lagt ut noen bilder som evt. kan være med i bannern? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kunne du ikke lagt ut noen bilder som evt. kan være med i bannern? Enda et perfekt eksempel på at folk ikke vet forskjellen på en logo og et banner... Hvordan er klan taggen? SiF [nick], eller er det noen andre tegn med i den? Så kommer da spørsmålet: Er det en logo, altså noe som lages i vektorprogrammer, og som kan brukes til profilering o.l. du ber om, eller er det et banner til f.eks. en hjemmeside? Greit å vite det før man evt. setter seg ned og begynner på noe... Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Shit! Tenkte litt feil jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå