Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 se på bildet under, har sånne feiler på alle maps noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hehhehe. Får sånt noen ganger jeg og. Vet ikke hva det kommer av (men hvis du går helt inntil veggen/gulvet og skyter så blir det normal farge ). Ser det som oftest hvis jeg har høy oppløsning/AA/AF Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hehhehe. Får sånt noen ganger jeg og. Vet ikke hva det kommer av (men hvis du går helt inntil veggen/gulvet og skyter så blir det normal farge ). Ser det som oftest hvis jeg har høy oppløsning/AA/AF tja..men jeg får det hele tiden Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hehe.. det har jo vært taggere der.. doh.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Hehe.. det har jo vært taggere der.. doh.. men de har ikke serlige skills Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hehe.. det har jo vært taggere der.. doh.. men de har ikke serlige skills Nei, det skal være sikkert og visst Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det var jo litt stilig :!: Men hva det kan skylde?? Har du kjørt drivercleaner og installert nyeste drivere? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Prøv å sett ned grafikken et hakk........Hos meg er det sånn at alt blir rosa om jeg stiller for høyt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå