Bizardo Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 her er et oppdatert bilde, der jeg tror jeg har skrevet alt riktig snakka med han sveise fyrn ja, han har desverre ikke til å være med å sveise før neste uke, så det blir ikke noen sveise update før neste uke, men jeg kommer med updates i morra når det gleder andre tin i forbindelse med mod'n, skal fikse hodet og andre ting Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 har nå kjøpt en liten digital memo for 99 kr på produkt24.no var dårlig lyd på den, og mic sugde, men har teipet på ledninger med lyd inn og lyd ut på den, og lyden ble helt fantastisk. så nå skal bender snakke kommer med bilde update når jeg har fått loddet den ordentlig isammen, kanskje med en videosnutt eller noe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 åh nice! Gleder meg utrolig til denne er ferdig! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 da er det på tide med en liten update igjen. jeg hadde ikke loddetinn desverre når jeg skulle lage denne, så jeg brukte gaffateip istedet, men det funket fint det. Den skal gjemmes opp i hodet på bender, så den vil ikke vises så derfor gjør det ikke noe om den er stygg. viktigst er at den virker. Så nå sier bender "Bite My Shiny Metal Ass" når powerknappen trykkes inn her er noen bilder: Opptakeren Bilder av opptaker med en liten høytaler festet på en jackplug der mic'n en gang var, og festet på en hokjønnet jackplug på der høytaleren var, og vips så er det bare å trykke på play på pc'n, trykke rec på den digitale opptakeren, den tar opp lyden, og spiller den av igjen når jeg starter pc'n 100 kr for opptakeren, 70 kr for de kablene jeg trengte. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 meg vil også ha, du kan vel ikke si hvos du kjøpte den?(link? ) utrolig bra prosjekt, update snart? z1Ob Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 kjøpte den digitale opptakeren på Produkt24.no så da er det bare å modde den, sette på en høytaler så er alt i boks Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dette ble genialt! Følger med! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 da har jeg snakka med einar, det blir pussing av sveiser på det som allerede er gjort nå i helga som kommer, på onsdag blir det mere sveising, og forhåpentligvis eb update på onsdagskvelden med masse bilder Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Takk for linken Stå på, på update!! z1Ob Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Helt konge! Følger med! Stå på!! *glede seg til update* Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) KEEP UP THE GOOD WORK!!!! BTW.... UPDATE!!!!!! kribler i kroppen, mens jeg venter spent på update!! MVH: PandoRa PSSST! ta en titt på casemod sia mi a! Endret 18. november 2004 av PandoRa Lenke til kommentar
flabben Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Nissegøy! DET ER SNØ UTE! Endret 18. november 2004 av flabben Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 KEEP UP THE GOOD WORK!!!! BTW.... UPDATE!!!!!! kribler i kroppen, mens jeg venter spent på update!! MVH: PandoRa PSSST! ta en titt på casemod sia mi a! Du har skrevet 11 poster, og minst 3 av dem jeg har sett så reklamerer du, lukter jeg spam? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 du bizzardo, fin linux-pingvin du har lagd Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 KEEP UP THE GOOD WORK!!!! BTW.... UPDATE!!!!!! kribler i kroppen, mens jeg venter spent på update!! MVH: PandoRa PSSST! ta en titt på casemod sia mi a! Du har skrevet 11 poster, og minst 3 av dem jeg har sett så reklamerer du, lukter jeg spam? IKKE SPAM NEI!! hadde bare vært litt hyggelig med litt hits/feedback på siden min .... MVH: PandoRa PSSST!! HAHA!! nå stod det ikke noe her!!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) KEEP UP THE GOOD WORK!!!! BTW.... UPDATE!!!!!! kribler i kroppen, mens jeg venter spent på update!! MVH: PandoRa PSSST! ta en titt på casemod sia mi a! Du har skrevet 11 poster, og minst 3 av dem jeg har sett så reklamerer du, lukter jeg spam? IKKE SPAM NEI!! hadde bare vært litt hyggelig med litt hits/feedback på siden min .... MVH: PandoRa PSSST!! HAHA!! nå stod det ikke noe her!!! Idiot Gjesteboka er for tilbakemeldinger, ikke forumet. Endret 18. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Konge prosjekt, gleder meg til å se sluttresultatet Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 denne var dritkul skal følge med på denne Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Endelig klarte jeg å skaffe meg armer og bein til Bender 3 meter med plica/panserslange av stål. veldig bøybar og sterk her er 2 bilder av den. Vet ikke om jeg klare å komme med flere updates i helga, pga at jeg jobber fra 06 til kl 18 hver dag denne helga, så da er jeg totalt utslitt når jeg kommer hjem. MEN etter helga kommer det MASSE updates, masse bilder av sveising, skal iallefall prøve å lage selve kroppen ferdig da, ikke sikkert at beina og armene er ferdig til da, men skal iallefall ha kommet et langt stykke på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå