AndersT2 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Til armene går det ann å bruke noe som kalles Plica rør, eller panserslanger som noen kaller det. De kan du få i de fleste størrelser, og er akkurat det samme som K-rør som brukes av elektrikere, bare at de er av metal. Så kjenner du en elektriker, så skaffer han det kjapt. disse kan du bruke, er MYE billigere, maks 50-100 kr meteren, eller kanskje billigere, har aldri sjekka prisen, kan gjøre det hvis du vil Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har nå vært ute å hørt litt på priser på eksosslanger,jeg ble redd når jeg fikk høre prisen. 930 kr pr meter Eksosslange fra Biltema. Trenger ikke bli så forbanna dyrt Endret 15. november 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Har nå vært ute å hørt litt på priser på eksosslanger,jeg ble redd når jeg fikk høre prisen. 930 kr pr meter Eksosslange fra Biltema. Trenger ikke bli så forbanna dyrt ahh der ja, endelig billge slanger, blir sikkert en biltematur da kanskje, eller sender de på postordre ? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Sinnsykt bra jobbing! Keep on modding Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ahh der ja, endelig billge slanger, blir sikkert en biltematur da kanskje, eller sender de på postordre ? Slik jeg forstod det, så sender de ikke postordre fra web. Du får nesten finkjemme hjemmesiden deres etter svar Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) en liten logo jeg lagde Endret 15. november 2004 av Bizardo Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hehe så kul! Håper at kassen blir noe som den da! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 åssen i helvete klarte du å lage den bizardo?? den var jo dritbra da Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Neimen, så fin bakgrunn jeg fikk Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 åssen i helvete klarte du å lage den bizardo??den var jo dritbra da jeg fant en Poser Bender fil. Poser er et 3d animasjonprogram der man kan animere folk og dyr. og roboter i dette tilfelle så da brukte jeg poser 5 og den poserfila. fikk bender til å stå sånn jeg ville, fant et bilde av dremel, satte det inn med hjelp av et bildeprogram, og satte på text . brukte kanskje 25 min så var alt ferdig Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette må bare bli bra, gjett hvem som er min helt! /Cyrus Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 pap pap pap pap paa Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bra logo, men vil minne på at Metall skrives med kun 1 L på engelsk. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 vi kan vel late som at metall skal uttales på trøndesr eller noe sånt da Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ei jeg er trønder:P ikke gjør narr:P men snakker vell litt mere som "oslosk" Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Eyh ! Fett prosjekt.. Virka litt for kon ja.. Men det blir sikkert bra.. Keep Modding Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Virkelig bra idè! Følger med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå