stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 joda, det høres tøft ut, men jeg tror ikke det vil bli noe bra.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 joda, det høres tøft ut, men jeg tror ikke det vil bli noe bra.. Pga? La meg gjette.. pga Power LED er på hele tiden? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 joda, det høres tøft ut, men jeg tror ikke det vil bli noe bra.. Pga? La meg gjette.. pga Power LED er på hele tiden? ja, og den andre blinker, det beste er i så fall å ha begge som powerled, med en motor for luka i paralell, og en mekanisme som gjør at det ikke gjør noe at den går hele tiden, og når den ikke gårt så detter luka ned igjen.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) På tide med litt bilder her er øynene som skal brukes Her har vi begynnt å bruke Malene av pappfiguren Her kuttes Metalplatene opp til Bender biter Her er en bit av selve kroppen etter platen har blitt utskjert og valset rund sveising Her er den valsa kroppen sveiset isammen Her er kroppen er bare de 2 nederste delene som er sveiset på ennå, hodet må få detaler osv før de sveises på. Det røde feltet på bollen på hodet skal kuttes bort for å få riktig høyde og riktig diameter på bollen. Som du ser er kantene på sveisen ujevn, men den skal pusses og slipes slik den blir bra, men rakk ikke dette før vi måtte avslutte Dette er dvd-rom/cd-brennern jeg skal bruke Nettverkskortet med den externe antennen Rakk desverre ikke mere i dag. jeg har masse tid, men Einar som hjelper meg med sveising må også ha tid. Kommer sikkert til å fortsette neste uke, forhåpentligvis på mandag og tirsdag slik det skjer updates fort Dere får kose dere med de nye bildene til det kommer mere updates Endret 14. november 2004 av Bizardo Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) ser bra ut! har du tatt ett valg hvor og hva du skal gjøre med startknapp, powerleds osv ? ville nok tatt de under "døra" han har på magen. samle alt der. blir mye renere Endret 14. november 2004 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg ser du har bilde av antenna der, jeg skal være grei å lage tegning som gjør det om til start knapp for deg.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Genialt! Prosjektet ser meget lovende ut, og jeg kan knapt vente til neste oppdatering. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 her er det, jeg håper du forstår det... Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette kommer til å bli sinnsykt bra gutter! Når jeg så ideen av worklogen tenkte jeg " ohh, nice ide! Men har de kunnskap og skills til dette?" Jeg tror dere har overbevist meg allerede... Jeg tror dere har skills og kunnskaper i bøtter og spann. hehe... Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er KRAFTIG imponert, skal følge med på denne! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Veldig artig prosjekt! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Blir bra detta! Hadde det ikkje vert bedre å Tiga istaden for Mig? Ein får mykje finare finish med Tig. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fortsatt SWEEEEEEEEET Den antenna tar jo kaka da, knalltøff Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 mye kulere med hendene som start og reset, eller inni døra Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg var ikke HELT overbevist før jeg så kutting og sveising og fergid kropp... men nå. .... jeg kommer til å sjekke for updates hvert femte minutt! SUPER jobb flabben m/medarbeidere! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Blir bra detta! Hadde det ikkje vert bedre å Tiga istaden for Mig? Ein får mykje finare finish med Tig. hva mente du med det?? Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Ser bra ut dette, eg synes du bør bruke coolkid sinn ide Endret 14. november 2004 av Sverdfisk Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Til armene går det ann å bruke noe som kalles Plica rør, eller panserslanger som noen kaller det. De kan du få i de fleste størrelser, og er akkurat det samme som K-rør som brukes av elektrikere, bare at de er av metal. Så kjenner du en elektriker, så skaffer han det kjapt. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette blir kjempebra! *Bøye seg i støvet for Bender* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå