sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Oisann, ikke verst! Får litt igjen for slitet. Ja, utenom det vanlige: Det stiligt kabinett en kan si at "Dette har jeg laget" Må jo si at jeg forstår at kabinettet får så mye oppmerksomhet, det er jo bra laget, og veeeldig originalt Igjen: God jobb Bizardo! Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 helt nydeeeelig jobba! kansjke litt sent med ideer vet ikke om det er noen i hele tatt på denne tråden lenger... nydelig ... hva med tråløst mus å tastatur da slipper du ledninger somhenger rudnt omkring.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har lest gjennom hele og denne var helt genial Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uansett, hvis noen *host*rippet spillmagasinet, så skader det ikke å sende en PM til meg 3979650[/snapback] kremt kremt ^^^^ Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Så denne live på TC, dæsken døtte Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle? edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null! alt for trangt! Steike irriterende! Endret 27. oktober 2005 av ghost7 Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle? edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null! alt for trangt! Steike irriterende! 5065422[/snapback] Den er ikke solgt, bare en som har prøvd å få til seg all æren for denne modden sikkert. har skrevet mail med it-avisen og overført eierskapet av bender til min koto og fått redigert på opplysningene slik de stemmer Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle? edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null! alt for trangt! Steike irriterende! 5065422[/snapback] Den er ikke solgt, bare en som har prøvd å få til seg all æren for denne modden sikkert. har skrevet mail med it-avisen og overført eierskapet av bender til min koto og fått redigert på opplysningene slik de stemmer 5066191[/snapback] eg tykte eg såg den på qxl med bud på rundt 23000 sist eg såg auksjonen... men fortsatt ikkje oppnådd minstepris.. gløymde å sjekke kor masse den kom opp i til slutt... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 har lest gjennom denne ENDA en gang, blir like imponert hver gang.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle? edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null! alt for trangt! Steike irriterende! 5065422[/snapback] Den er ikke solgt, bare en som har prøvd å få til seg all æren for denne modden sikkert. har skrevet mail med it-avisen og overført eierskapet av bender til min koto og fått redigert på opplysningene slik de stemmer 5066191[/snapback] stemmer det, den var til salgs, men fikk ikke nok for den så da ville jeg ikke selge eg tykte eg såg den på qxl med bud på rundt 23000 sist eg såg auksjonen... men fortsatt ikkje oppnådd minstepris.. gløymde å sjekke kor masse den kom opp i til slutt... 5070558[/snapback] Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Bender kan trykke ned antennen; powerknapp Futurama hadde jeg over 100 episoder av, noe jeg blir aldrig lei STÅ PÅ!! Hadde en skriveleif her 3114484[/snapback] Over hundre episoder? Hvordan er det mulig? Det er vel strengt tatt ikke laget flere enn mellom 60 og 70? Du har ikke tallene dine fra Dagbladet eller? De skrev at skaperen bak Futurama brukte 6 måneder per episode. Det vil jo si at han begynte ganske tidlig å lage Futurama. I tillegg lurer jeg da på hvordan i huleste han har hatt tid til å lage 17 sesonger av The Simpsons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå