Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)

Anbefalte innlegg

Oisann, ikke verst! Får litt igjen for slitet. :)

Ja, utenom det vanlige: Det stiligt kabinett en kan si at "Dette har jeg laget"

Må jo si at jeg forstår at kabinettet får så mye oppmerksomhet, det er jo bra laget, og veeeldig originalt

Igjen: God jobb Bizardo! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle?

edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null!

alt for trangt! Steike irriterende!

Endret av ghost7
Lenke til kommentar
denne er solgt no sant? for det er ein fyr på itavisen som skryter litt vel av denne her, då med fx57 cpu ukjent hk 2GB ram og 7800GTX ein raptor på 137GB!! og ein 500GB disk... LOL den raptor disken skulle eg gjerne hatt! LOL igjen viss han vinner på sidene til ITavisen så skal eg sende ein klage, for det lukter borskjermt unge som hadde råd til å kjøpe denne modden.... kor masse gjekk den for til slutt eigentle?

edit ser no at sjansen for å putte alt det stæsje fyren påståt han har inni i er lik null!

5065422[/snapback]

Den er ikke solgt, bare en som har prøvd å få til seg all æren for denne modden sikkert. har skrevet mail med it-avisen og overført eierskapet av bender til min koto og fått redigert på opplysningene slik de stemmer :)

Lenke til kommentar

5065422[/snapback]

Den er ikke solgt, bare en som har prøvd å få til seg all æren for denne modden sikkert. har skrevet mail med it-avisen og overført eierskapet av bender til min koto og fått redigert på opplysningene slik de stemmer :)

5066191[/snapback]

eg tykte eg såg den på qxl med bud på rundt 23000 sist eg såg auksjonen... men fortsatt ikkje oppnådd minstepris.. gløymde å sjekke kor masse den kom opp i til slutt...

Lenke til kommentar

5065422[/snapback]

5066191[/snapback]

stemmer det, den var til salgs, men fikk ikke nok for den så da ville jeg ikke selge

eg tykte eg såg den på qxl med bud på rundt 23000 sist eg såg auksjonen... men fortsatt ikkje oppnådd minstepris.. gløymde å sjekke kor masse den kom opp i til slutt...

5070558[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bender kan trykke ned antennen; powerknapp

:D

Futurama hadde jeg over 100 episoder av, noe jeg blir aldrig lei :D

STÅ PÅ!! :dremel:

Hadde en skriveleif her

3114484[/snapback]

Over hundre episoder? Hvordan er det mulig? Det er vel strengt tatt ikke laget flere enn mellom 60 og 70?

Du har ikke tallene dine fra Dagbladet eller? De skrev at skaperen bak Futurama brukte 6 måneder per episode. Det vil jo si at han begynte ganske tidlig å lage Futurama. I tillegg lurer jeg da på hvordan i huleste han har hatt tid til å lage 17 sesonger av The Simpsons?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...