Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig rå casemod!

Fikk lyst til å lage en syk casemod jeg også nå, men blir for vanskelig :(

det er ikke vanskelig, dette er noe ALLE kan klare, det er bare å planlegge veldig godt, spare opp nok penger, få hjelp på forskjellige forums osv.

jeg brukte jo veldig lang tid på bender, kunne sikkert ha klart det veldig fortere, men ville ta meg god tid for å få til dette best mulig, så finn deg en ide og sett igang :)

Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler,

Lenke til kommentar
Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler,

Hvilken tegneseriefigur velger du nå da? :)

Lenke til kommentar

I know, I know :D

:p

Lenke til kommentar

det er litt hemmelig ennå :) det kommer snart, skal begynne på den til høsten, bare få klar planene og litt penger :)

Lenke til kommentar

Fått noe respons (i form av blader ;)) fra Extreme PC Magazine ennå?

Stilig med all mediadekningen den har fått. Du burde ha laget en oversikt over hvem som har profilert Bender, det er ikke lite. (Den fikk vel hele HW-nettverket til å bli sirup fordi den ble shashdotted?)

Lenke til kommentar
Fått noe respons (i form av blader ;)) fra Extreme PC Magazine ennå?

Stilig med all mediadekningen den har fått. Du burde ha laget en oversikt over hvem som har profilert Bender, det er ikke lite. (Den fikk vel hele HW-nettverket til å bli sirup fordi den ble shashdotted?)

har ikke fått noe respns ifra Extreme PC Magazine ennå, eneste er Maximim PC, der er han i Juni utgaven, , side 92

Lenke til kommentar
Tjener du noe på det med at den kommer i blader og sånt?

Med maximum PC magazine fikk jeg dette :

1 Stk Thermaltake CPU-kjøler, "SilentTower"

1 stk Aerocool CoolPanel

1 Stk Extreme PC mods BOK

1 stk Building a Dream PC BOK

5 stk Maximum PC magazine med bender inside :)

1 stk X box magazine

1 stk PC gamer

1 stk PSM Magazine

1 stk PC troubleshooting spescial issue magazine

1 stk Entertainment Computers magazine

10 stk Maximium PC klistremerker

1 stk caps

1 stk t-skjorte

1 stk Call of duty sjokolade

:w00t:

Ble overrasket da jeg fikk alt dette ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...