Bizardo Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) jepp det er meg de 2 på bildet er ifra Spillmagasinet på TV2, men det visste dere sikkert Endret 28. juni 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 jepp det er meg Hehe... mange jenter som vil ta bilde ved siden av den?? Heldiggrisen!!! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Jævlig rå casemod! Fikk lyst til å lage en syk casemod jeg også nå, men blir for vanskelig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Legg ut forslag i Case-mod kategorien da! En idè er en idè, selv om den ikke blir fullført.. Slå deg løs i paint, eller helst Sketch-up! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Jævlig rå casemod!Fikk lyst til å lage en syk casemod jeg også nå, men blir for vanskelig det er ikke vanskelig, dette er noe ALLE kan klare, det er bare å planlegge veldig godt, spare opp nok penger, få hjelp på forskjellige forums osv. jeg brukte jo veldig lang tid på bender, kunne sikkert ha klart det veldig fortere, men ville ta meg god tid for å få til dette best mulig, så finn deg en ide og sett igang Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler, Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Grattis me seiern på Netshop konkuransen da Vangen (din svinpels) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Syke mann Du vinner jo alt som er å vinne Gratulerer Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler, Hvilken tegneseriefigur velger du nå da? Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler, Hvilken tegneseriefigur velger du nå da? I know, I know Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Grattis me seiern på Netshop konkuransen da Vangen (din svinpels) tusen takk vel vinner ikke alt, var en utenlask konkurranse jeg ikke vant, helt til jeg fant ut at den kun var for de i england Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg har allerede ide til mitt neste prosjekt, har begynnt planleggingen, men mangler penger, så jeg venter litt før jeg begynner, slik jeg ikke får et halvferdig prosjekt som mangler deler, Hvilken tegneseriefigur velger du nå da? det er litt hemmelig ennå det kommer snart, skal begynne på den til høsten, bare få klar planene og litt penger Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Bender har nå blitt vist på adultswim on-air som er den del av cartoon network Det var over 1,5 mill som hadde kanalen på da den ble vist på tv Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fått noe respons (i form av blader ) fra Extreme PC Magazine ennå? Stilig med all mediadekningen den har fått. Du burde ha laget en oversikt over hvem som har profilert Bender, det er ikke lite. (Den fikk vel hele HW-nettverket til å bli sirup fordi den ble shashdotted?) Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Fått noe respons (i form av blader ) fra Extreme PC Magazine ennå? Stilig med all mediadekningen den har fått. Du burde ha laget en oversikt over hvem som har profilert Bender, det er ikke lite. (Den fikk vel hele HW-nettverket til å bli sirup fordi den ble shashdotted?) har ikke fått noe respns ifra Extreme PC Magazine ennå, eneste er Maximim PC, der er han i Juni utgaven, , side 92 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tjener du noe på det med at den kommer i blader og sånt? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ikke annet enn gratis blad tenker jeg. og fame Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Tjener du noe på det med at den kommer i blader og sånt? Med maximum PC magazine fikk jeg dette : 1 Stk Thermaltake CPU-kjøler, "SilentTower" 1 stk Aerocool CoolPanel 1 Stk Extreme PC mods BOK 1 stk Building a Dream PC BOK 5 stk Maximum PC magazine med bender inside 1 stk X box magazine 1 stk PC gamer 1 stk PSM Magazine 1 stk PC troubleshooting spescial issue magazine 1 stk Entertainment Computers magazine 10 stk Maximium PC klistremerker 1 stk caps 1 stk t-skjorte 1 stk Call of duty sjokolade Ble overrasket da jeg fikk alt dette ja Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Nice! Sikkert happy når du fikk den pakken tenker jeg EDIT: Hvordan smakte sjokoladen? Endret 11. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Oisann, ikke verst! Får litt igjen for slitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå