lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmm.. Kan ikke si Bizardo's Bender var helt perfekt heller! Selv om det er sabla bra.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 ingen er perfekte, og det er jeg glad for Jeg har foresten begynnt å planlegge min neste mod, som også blir en figur ifra tegnefilmens verden, hva dette er, eller om jeg får til dette vet jeg ikke, men har iallefall begynnt å planlegge. Hva det er er det bare å vente å se, kommer iallefall en worklog når jeg har kommet i gang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Du har planlagt en mod du ikke vet hva kommer til p bli? Hehe.. Neida, jeg gleder meg! Men om du blir like berømt på mod nr. 2 drar jeg meg selv baklengs inn i fuglekassa.. =S Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg satt på raden over Bender på TG! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Da hadde jeg hatt problemer med å konse meg om PCen min meg.. Hadde automatisk blitt trekt bort til kabinett "by the force"! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Bender har nå kommet i Maximum PC Magazine..han er der på side 92 i juni utgaven, som Rig of the month , bladet selges på narvesen, har de ikke bladet, så kan dette bestilles Wow. Gratulerer. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Becouse you erned it Bizardo!!! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Fikk mail ifra Extreme Pc magazine, de vil også ha bender i bladet sitt, så jeg har sendt de noen bilder, vet ikke om bladet selges i norge, det er ifra UK iallefall, men de skulle sende meg noen blader i posten, så jeg kan jo poste et bilde av artikkelen her hvis det ikke selges. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Blitt skikkelig kjendis nå Bizardo! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 De har Extreme PC Magazine på Narvesen, for det har jeg nemlig 3 eksemplarer av.. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Meget stilig! Så deg på TG forresten, men har en liten pirketing på det med munnen. Se på denne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Oiiida!! *BryteUtILatterkrampe* Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Meget stilig!Så deg på TG forresten, men har en liten pirketing på det med munnen. Se på denne. hehehe, har sett den. men syns min løsning var bedre Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Meget stilig!Så deg på TG forresten, men har en liten pirketing på det med munnen. Se på denne. hehehe, har sett den. men syns min løsning var bedre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Fikk så lættis.. Synes det hadde vært tøffere med det originale, men men.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Fy søren, så SINSJUKT bra kabinett... Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Dette er dvd-rom/cd-brennern jeg skal bruke Hvor er det du har kjøpt den der? Må man kjøpe fra utlandet, har ikke funnet en slik i Norge Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 http://www.carputer.no/Shop/product_info.php?products_id=47 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 er det du som va på TG, og blei interjuet av Spillmagasinet på TV2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå