sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja, det ser ut som om det er inni en vanlig bygning i bladet mitt også, kan lese kjapt igjennom artikkelen og sjekke om det står noe om det. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ralla jalla. Noen er ikke oppdatert :S Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Huh? Hva mener du med det BurTMastA? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ah... hehe! har nå lest litt, og komme frem til dette: 1. DreamHack er verdens største LAN, noe som kan finnes på Guinnes Rekordbok sine sider (tror jeg, det var vertfall en representant derfra) 2. DreamHack ble holdt i Elmia Konferansesenter i Jönköping, med andre ord; inne i en "vanslig" bygning. Diskusjon slutt? Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Orka ike å sette inn tvkortet så det blei Vhs opptak av spillmagasinet med litt SNø inni mellom må legge Kabelen på nytt Den er skada */Mumle* Litt trist da at ikke det vart bender på skjermen og Yess at ikke jeg var med nå HUff kanskje neste lørdag da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har egenlig kun en negativ ting og komme med, og det er at at PSU'en synes så godt, jeg liker ikke at sånne "stygge" ting synes så godt. Ellers, meget bra, spesielt cd-drevet! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER BRA PROSJEKT!!!! Ligner Bender på en prikk Digger Futurama... Og kabinettet ditt! Litt synd at den døre åpnes feil vei, men det gjøkke noe Skjer det noe mer modding på bender i nermere fremtid?? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Litt synd at den døre åpnes feil vei, men det gjøkke noe Mener du at døra til Bender egentlig åpnes innover eller har du sett for lite futurama til å vite at det varierer hvilken vei døra åpnes? Den åpnes noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre. osv Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 bender kommer på spillmagasinet på tv2 lørdag Så reklamen nå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 bender kommer på spillmagasinet på tv2 lørdag Så reklamen nå *Glede seg* Så det jeg også. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 bender kommer på spillmagasinet på tv2 lørdag Så reklamen nå Jeg skulle in hit å si det samme. Så det på reklamen for spillmagasinet. Grattis Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Den åpnes noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre. osv Ja greit... så noen episoder i går... og da så jeg det Men da er den jo suuper Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gleder meg til vekt&video update! Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Den åpnes noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre, noen ganger til høyre, noen ganger til venstre. osv sikker på at det ikker en gang de åpner den en gang til til venstre? så det skjønner du... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) haha, konge!!! jeg så netopp på TV2 at bender modden er med i ``spillmagasinet`` på lørdag Endret 8. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 husk å se på spillmagasinet i kveld da folkens!!! bender er med Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 MIdt i vorspiel tiden jo Noen som har planer om å rippe sendingen/ innslaget? Hadde vært kult i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå