Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det var bra bilder ja! Du som har tatt på TG Natrium..? Det er jeg som har tatt de ja. De er litt blury. Lukketia og blitzen hang ikke helt sammen. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 er det noen som kommer til å rippe spillmagasinet i kveld? har veldig lyst på kveldens sending, siden det blir fra TG og at bender kanskje er med.ikke sikkert jeg får sett sendingen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg så del en av TG-greia. Bender var ikke med. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Var det no fra TG ja...ÅÅÅÅ Klarte å misse de førse 13 minuttene.. Noe bra som var med? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Bender var ikke med nei, men regner med at han er med neste gang, fordi de filmet jo fra DDR mesterskapet også, så jeg tipper det blir neste lørdag siden de sa det ble med på tv om 14 dager. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bender var ikke med nei, men regner med at han er med neste gang, fordi de filmet jo fra DDR mesterskapet også, så jeg tipper det blir neste lørdag siden de sa det ble med på tv om 14 dager. Såg på spillemagasinet men såg ingen Bender Men de sa at det skulle komme mer fra TG neste gang Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fikk med meg spillmagasinet, ble skuffet over at de ikke hadde med bender, og at de skrev at TG er verdens største dataparty! Se om de har gjort noe med det neste gang, og sende mail hvis de ikke har gjort det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fikk med meg spillmagasinet, ble skuffet over at de ikke hadde med bender, og at de skrev at TG er verdens største dataparty! Se om de har gjort noe med det neste gang, og sende mail hvis de ikke har gjort det det er jo verdens største da... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei, det er DreamHack i Jönköping som er verdens største, i år hadde de ca. 6000 deltakere Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 5200 betalende deltagere ja... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 huh? Hva mener du med det? At TG hadde 5200 betalende deltakere? Regner da med at DH hadde ca. 6000_betalende_deltakere. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) huh? Hva mener du med det? At TG hadde 5200 betalende deltakere? Regner da med at DH hadde ca. 6000_betalende_deltakere. står jo på siden dems Dreamhack at de hadde Senaste vinterevenemanget certifierades av Guinness World Records och Twin Galaxies som världens största LAN-party med följande officiella siffror: Antal betalande LAN-deltagare som dök upp var 5272 och 5852 datorer var kopplade till nätverket! Endret 2. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Tg er ikke verdens største. Uansett, spillmagasine suger hardt. De driter seg for ofte ut. Endret 2. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Greit, da har jeg sett på en dårlig kilde, så bare en artikkel jeg hadde i et pc-blad jeg har her. Men da er vi enige, TG er verdens størst LAN-party! Sende mail til redaksjonen i pc-bladet da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 nei vi er enige om at dreamhack er verdens største.. spillmagasinet suger, dreamhack roxx Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tg hadde ikke akkurat fult hus de heller. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Greit, da misforsto jeg hva du mente kverna. min LAN-plan: GT, TG, DH (Stige kjapt i "gradene") hehe! EDIT: glemte en liten komma Endret 2. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er ikke TG verdens største i en bygning? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ser ganske ut som en bygning dette også da.. http://www.dreamhack.org/dhs05/img/content...16_panorama.jpg Tipshallen är huvudhallen för DreamHack, här sitter du som deltagare tillsammans med över 5000 andra med din dator. Tipshallen är omkring 10000 kvadratmeter stor och har en takhöjd på 20.5 meter. EDIT: mer opplysninger Endret 2. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå