Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)

Anbefalte innlegg

:thumbs: Bra dere er ivrig til å komme med poster og vil fortsette å følge med på prosjektet :)

hadde vært litt kjedelig å lage noe som ingen hadde interesse for å følge med på.

skal etterhvert lage en webside, med bilder gjestebok osv, men tror jeg venter med å gjøre det til Bender er ferdig laget. vil heller bruke litt tid på å få laget den ferdig enn å bruke tid på webside. Regner med at jeg får til noen updates mellom kl 19 og 22 på søndag, men kan ikke love noe 100 %

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men når er det du kommer igang med dette prosjektet?

begynner å bli mange poster selv om det kun er et bilde :p få se noen tegninger av hvordan du har tenkt at det skal bli da :)

stå på :thumbup:

jeg begynner å sveise på søndag. har da bilde av pappmodell :) blir vel sveising og fiksing hele neste uke regner jeg med, det spørs på einar som hjelper meg med prosjektet

Lenke til kommentar

Yeah dette ser kult ut! Håper at det blir bra da, Bender er jo den beste karen fra Futurama. Jeg syns også at antennen kunne ha vært powerknapp. En kul ting er at du vil at han skal si "kiss my shiny metal ass" når du slår den på. Men jeg lurer på hvordan det skal gå til? Jaja, lykke til med dette du, jeg skal prøve å følge med så godt jeg kan. :yes:

Lenke til kommentar
Hva med fleksibel eksosslange som armer og bein.

Koster ikke allverden og ligner ganske bra.

Er stive men fleksible.

Rått prosjekt forresten. Er futurama fan selv, har en avatar i Star Wars Galaxies som heter Drzoidberg.

eksorsslange har kanskje ikke vært så dumt, de er jo av metall og er vel 1-3 mm tykke og har vel en dianmeter på ca 60 mm vil jeg tro. muilig det kan skaffes en større, men skal sjekke på mandag hva som er å få tak i. Kommer foresten bilder litt før 17:30 i dag tror jeg :) har fått sveiset litt nå, fortsette litt etter pausen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...