Paxor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Huh? Hvor kan man se hvem som kom på hvilke plasseringer? Og når ble det offentliggjort?0 Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hmm... Anyways, gratulerer så mye Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Tusen takk for alle gratulasjoner og kommentarer. Jeg kommer nok med en Videoupdate snart, der jeg skal finne på mye vittig med bender i action. skal også veie han slik dere får vite hvor tung han er og sette opp en webside med FAQ osv Neste år skal jeg lage en ny pc, men vet ikke helt hva ennå, skal tenke på det noen måneder. Ny figur hvert år Men nå skal jeg sove. kjøre 40 mil hjem igjen . Mulig det kommer et innslag om bender på spillmagasinet senere, kanskje allerede neste sending. de filmet iallefall, slik at dere som ikke fikk sett han i action i vikingeskipet kan se han på tv Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Så jævla kult, skulle bare mangle du og fikk kredit for dette arbeidet! Gratulerer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Gratulerer ja! Kom med ein update viss du kjem på Spillmagasinet då. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Gratulerer ja, nå er jeg endelig hjemme Gikk et par turer forbi bender og så på. BTW: når jeg gikk forbi var ofte døren åpen, er du ikke ferdig med kjøle løsningen? Endret 27. mars 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
aces-high Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 må også si gratulerer, bender var helt konge kanskje det beste jeg så på tg i år Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Gratulerer ja, nå er jeg endelig hjemme Gikk et par turer forbi bender og så på. BTW: når jeg gikk forbi var ofte døren åpen, er du ikke ferdig med kjøle løsningen? joda, den holder seg kald nok den, men det var så mange som ville se inni den at jeg bare åpnet døra. Endret 28. mars 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe, hvordan er det egentlig å ha så mange fans av noe du selv har lagd? Må jo være en herlig følelse og åpne den døra å si "Ja, detta er altså noe jeg har bygget.."! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det var bra bilder ja! Du som har tatt på TG Natrium..? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror jeg gikk forbi den 20 ganger under tg, og alle gangene så jeg på den Måtte gi skryt til eieren av vidunderet også Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Veit du når Det spillmagasinet er på Tv2 i morra?? er det i morra faktisk Jeg vill se dems Spesial fra TG Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jipiii da kan jeg se meg selv Våkne når De filma meg rett i trynet med den Flash lighten de hadde på cameraet Ja lå og sov i den Rareste stiling så våkna jeg at (de/noen) stod og lo........ og ja Det var nokk de som lo ja huff Gruer meg Håper at de ikke tar med det klippet Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 er ikke sikkert det er dette programmet det kommer i, mulig det er neste uke, men hvem vet Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det må være det råeste jeg har sett! Stå på! * Gleder seg til neste mod* Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ja bizardo, det kuleste og mest råeste kabinett og maskin jeg har sett noen gang. gratulerer så mye med Bender da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå