phax Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 herlig! men du skal vel rydde litt oppi inni han tenker jeg? med kabler og slikt altså.. håper det, kan ikke slurve med detaljene på et slikt mesterverk! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 http://www.ungdomshuset.net/bender/ferdig06.jpg På innsiden med blits Meget bra bizardo Men en ting jeg lurer på. Hvorfor har du plugget i en strøm kabel der? Ikke loddet deg på inne i strømmforsyningen? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 http://www.ungdomshuset.net/bender/ferdig06.jpg På innsiden med blits Meget bra bizardo Men en ting jeg lurer på. Hvorfor har du plugget i en strøm kabel der? Ikke loddet deg på inne i strømmforsyningen? jeg tenkte jeg skulle prøve å forandre på det der med strømkabeln. men skal på Lan denne helga, så jeg måtte bare få den ferdig slik jeg har pc jeg kan bruke. Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) En liten detalj bare.. hadde det vært mulig å la ledningene gå ned igjennom beina? (strøm, tastatur osv) hadde rydda opp veldig mye er kanskje litt vanskelig nå, men anyways Utrolig bra jobba!!!! Endret 10. mars 2005 av Pompel Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Øyh! Du har glemt knotten/håndtaket på døra. Å få alle kablene ut av beinet til Bender kan bli vanskelig, men strømkabelen skulle ikke være så vanskelig. Den er jo allerede en ganske vanlig skjøteledning. Ellers er det fullstendig konge! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Haha... Så jævli bra! Denne skal du være veldig stolt av.... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Utrolig bra gjennomført! Finner nesten ikke ord for det praktfulle arbeidet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg bare MÅ kose Bender på tg.. helt klart.. det er nødvendig for min eksistens og videre utvikling. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bare syns at jeg ikke får sett han irl på tg Hva skal man si? Excelent! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Lukter jeg en vinner i Casemod-compoen på TG? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sinsykt bra! Det ble rett og slett rått til slutt! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Lukter jeg en vinner i Casemod-compoen på TG? Uten tvil. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 bare her lyd og cd ting ikke funker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hihi Dette må være en av de bedre jeg har sett på ei stund. Kanskje ikke den pr0n finnishen jeg hadde håpet på, men for all del, genialt og meget bra arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå