Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)

Anbefalte innlegg

den var ikke langt fra orginalen nei :thumbup:

men beina og armene må nok kortes litt ned. men er de beina så stive at han klarer å stå selv (ser at han lener seg til bokhylla nå.) gå kanskje lettere for han å stå når beina er kortere

han klarer så vidt å stå på egene bein nå, men veldig i ubalanse, tørte ikke å la han stå helt selv. hvis jeg korter ned beina litt så vil det nok gå bedre ja

Hva har du egnetlig "stappet" inni føttene og armene siden de

ble så stive?

EDIT: 570 Innlegg, ikkje lenge siden jeg hadde 500 jo :p

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå testkjørt bender i 1 time, og det blir varmt inni kabinettet ja.

noen som vet hvor jeg f.eks kan feste vifter ? jeg har 2 stk vifter, 80 mm, men vet ikke helt hvor, kanskje en på døra ? eller blir det litt dumt? eller skal jeg ha en på hver side kroppen slik det blir gjennomtrekk ?

28,7 grader ble det inni kabinettet. prøve å få det ned litt iallefall, PSU er jo inni pc'n, er jo laget slik at den kun skal trekke en kabel ut. så den langer vel en del varme også, må iallefall ha 2 vifter

Lenke til kommentar
Har nå testkjørt bender i 1 time, og det blir varmt inni kabinettet ja.

noen som vet hvor jeg f.eks kan feste vifter ? jeg har 2 stk vifter, 80 mm, men vet ikke helt hvor, kanskje en på døra ? eller blir det litt dumt? eller skal jeg ha en på hver side kroppen slik det blir gjennomtrekk ?

28,7 grader ble det inni kabinettet. prøve å få det ned litt iallefall, PSU er jo inni pc'n, er jo laget slik at den kun skal trekke en kabel ut. så den langer vel en del varme også, må iallefall ha 2 vifter

Jeg syns du burde kjøpe vannkjøling (hvis du ikke har det alt da).

Drit bra jobba foresten :thumbup:

Lenke til kommentar

Føttene ble ganske lange :dontgetit: Kan jo lage de litt mindre sånn at Bender får litt bedre balanse ;)

Du kunne jo laget en en sint og en gald Bender..

Først er den snill og så trykker du på en knapp og så kommer det svart ned og dekker øynene.. Sånn at den blir sur.. ;)

Lenke til kommentar
DRITKONGE!

1: Kortere armer

2: Kortere bein ( ! )

3: Vifte i bunnen, en inn og en ut.... det må gå tålig greit... hvis ikke det var tykt stål da... (?)

Gratulere med (så godt som) ferdig Bender.

vel i selve bunnplata så er det veldig tykt, men ikke på sidene i bunnen der er det bare 0,7 mm plate, så der kan jeg lett skjere ut med dremmel

Lenke til kommentar

Vel en liten update

har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol :

stol.jpg

inside.jpg

får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender :D

Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder :D

Lenke til kommentar

Ble litt bedre med kortere ben ja, men det sier seg selv at det blir varmt, når PSU`en blåser rett inn i døra. Hvlike utluftningsmuligheter har du? Er toppen tett, eller er det hull til varme der? Kunne vel kanskje satt i en vifte der eventuelt, kanskje i bakhodet på bender?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...