nree Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) den var ikke langt fra orginalen nei men beina og armene må nok kortes litt ned. men er de beina så stive at han klarer å stå selv (ser at han lener seg til bokhylla nå.) gå kanskje lettere for han å stå når beina er kortere han klarer så vidt å stå på egene bein nå, men veldig i ubalanse, tørte ikke å la han stå helt selv. hvis jeg korter ned beina litt så vil det nok gå bedre ja Hva har du egnetlig "stappet" inni føttene og armene siden de ble så stive? EDIT: 570 Innlegg, ikkje lenge siden jeg hadde 500 jo Endret 2. mars 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja beina var LITT lange men utrolig bra jobba!!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig bra! Selv om bena var litt vell lange Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nice! Men altfor lange bein og armer da Skal du ha på de ringene rundt toppen av armene eller? Disse: Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har nå testkjørt bender i 1 time, og det blir varmt inni kabinettet ja. noen som vet hvor jeg f.eks kan feste vifter ? jeg har 2 stk vifter, 80 mm, men vet ikke helt hvor, kanskje en på døra ? eller blir det litt dumt? eller skal jeg ha en på hver side kroppen slik det blir gjennomtrekk ? 28,7 grader ble det inni kabinettet. prøve å få det ned litt iallefall, PSU er jo inni pc'n, er jo laget slik at den kun skal trekke en kabel ut. så den langer vel en del varme også, må iallefall ha 2 vifter Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Nice! Men altfor lange bein og armer da Skal du ha på de ringene rundt toppen av armene eller? Disse: jepps, disse ringene kommer på, de er i kjellern til tørking etter lakkering Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har nå testkjørt bender i 1 time, og det blir varmt inni kabinettet ja.noen som vet hvor jeg f.eks kan feste vifter ? jeg har 2 stk vifter, 80 mm, men vet ikke helt hvor, kanskje en på døra ? eller blir det litt dumt? eller skal jeg ha en på hver side kroppen slik det blir gjennomtrekk ? 28,7 grader ble det inni kabinettet. prøve å få det ned litt iallefall, PSU er jo inni pc'n, er jo laget slik at den kun skal trekke en kabel ut. så den langer vel en del varme også, må iallefall ha 2 vifter Jeg syns du burde kjøpe vannkjøling (hvis du ikke har det alt da). Drit bra jobba foresten Lenke til kommentar
loqron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Føttene ble ganske lange Kan jo lage de litt mindre sånn at Bender får litt bedre balanse Du kunne jo laget en en sint og en gald Bender.. Først er den snill og så trykker du på en knapp og så kommer det svart ned og dekker øynene.. Sånn at den blir sur.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 DRITKONGE! 1: Kortere armer 2: Kortere bein ( ! ) 3: Vifte i bunnen, en inn og en ut.... det må gå tålig greit... hvis ikke det var tykt stål da... (?) Gratulere med (så godt som) ferdig Bender. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ein liten sammenligning Kjempebra arbeid!!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du er "døktig"! Flotters arbeid, blir spennende å se det endelige resultat. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 DRITKONGE!1: Kortere armer 2: Kortere bein ( ! ) 3: Vifte i bunnen, en inn og en ut.... det må gå tålig greit... hvis ikke det var tykt stål da... (?) Gratulere med (så godt som) ferdig Bender. vel i selve bunnplata så er det veldig tykt, men ikke på sidene i bunnen der er det bare 0,7 mm plate, så der kan jeg lett skjere ut med dremmel Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Vel en liten update har kappet av 20 cm av beina. tok et bilde der bender sitter i en stol : får får snart besøk, så da rekker jeg ikke mer i dag, i morra blir det opp veldig tidlig å gjøre ferdig bender Rekker nok ikke en Video i morra, men rekker nok å gjøre han ferdig og ta noen bilder Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er benene hule? Kanskje du kunne satt en vifte i hvert ben? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er benene hule? Kanskje du kunne satt en vifte i hvert ben? de er hule ja, men vet ikke om jeg vil bruke den løsningen Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Rått, rett og slett rått. Jeg føler alikevell at bena var litt lange enda. Armene også. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje du hadde fått temperaturen og støyen litt ned med en større CPU-vifte? Lage fanduct eller .no sånn. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ble litt bedre med kortere ben ja, men det sier seg selv at det blir varmt, når PSU`en blåser rett inn i døra. Hvlike utluftningsmuligheter har du? Er toppen tett, eller er det hull til varme der? Kunne vel kanskje satt i en vifte der eventuelt, kanskje i bakhodet på bender? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Imponerende arbeid! Virkelig Men ville tatt enda litt av beina og armene som andre har uttalt. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 så nettopp den litt for tykke og den litt for lille bunnplata.... og så så jeg svaret ditt. Tror det beste ville være en 80mm inn nede bak og en ut oppe bak... for ikke å ødelegge looken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå