audiomur Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det kunne kanskje vært tøft med et "djevelsk blikk" i øya til Bender? Skrådd de litt i toppen,på en måte. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Det kunne kanskje vært tøft med et "djevelsk blikk" i øya til Bender?Skrådd de litt i toppen,på en måte. Lykke til videre! sånn som dette ? Venstre side er orginal, høyre er manipulert i photoshop kan sikkert få til et sånn Evil Eye's look på han ved å lakkere en del av pærene sort. men vet ikke helt hva som er kulest, kanskje kjøpe et extra sett med pærer, eller lage et plastdeksel til hver pære som gjør at det blir evil eyes Er det foresten noen som syns hendene ble litt lange ? Endret 2. mars 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ser kult ut! men ja henda er kanskje litt lange. visst det ikke er veldig mye styr ville jeg vurdert og kutte de litt ned. lag flere sett med pærer eller no, det hadde vært kult! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ser kult ut! men ja henda er kanskje litt lange. visst det ikke er veldig mye styr ville jeg vurdert og kutte de litt ned. lag flere sett med pærer eller no, det hadde vært kult! tar maks 5 min å kappe de kortere Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 armene burde vel ikke være mer enn litt lenger ned enn kroppen når de henger ned. Ville ventet med å kappe de til bena var på plass så det er lettere å se hva som er passe. Dette blir unektelig kult. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nydelig! Stemmer for at du lager flere sett med pærer ja! Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 detta begynner virkelig å ligne noe!! dritfett Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Fett som fy! Gleder meg til neste update, og spesielt til videoupdaten, den blir nok dritbra... Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Har ikke lest hele, så vet ikke hva du har planer om, men lag sånn vindu ellerno der tenne er, og så har du hdd aktivitetled bak, da bliner det, akkurtat som når bender snakker(synes hvertfall å huske at de gjorde det). Ja de var littegranne lange. edit: Glemnte å si, bra jobba! Endret 2. mars 2005 av hba Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skullemene at du må kappe litt ja. Men dette ser jo dæm så bra ut! Det EVIL øynene var litt _for_ evil syntes jeg... Stå på! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Update vel her kommer en liten update av bender i full size . Armene og beina er ikke festet ennå, bare tredd innpå for å se lengden på beina og armene, ser ut som jeg må kappe de litt ja. Iallefall beina. Dette er foresten meg Det var alt for nå, mer kommer senere i dag Endret 2. mars 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er armene så stive at de kan holde brusen din? Er det plass til noe større enn 0.5L flasker? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er armene så stive at de kan holde brusen din? Er det plass til noe større enn 0.5L flasker? Jepp, de skal være stive nok til å holde brusen tror jeg Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 den var ikke langt fra orginalen nei men beina og armene må nok kortes litt ned. men er de beina så stive at han klarer å stå selv (ser at han lener seg til bokhylla nå.) gå kanskje lettere for han å stå når beina er kortere Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 den var ikke langt fra orginalen nei men beina og armene må nok kortes litt ned. men er de beina så stive at han klarer å stå selv (ser at han lener seg til bokhylla nå.) gå kanskje lettere for han å stå når beina er kortere han klarer så vidt å stå på egene bein nå, men veldig i ubalanse, tørte ikke å la han stå helt selv. hvis jeg korter ned beina litt så vil det nok gå bedre ja Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Sinnsykt bra. Litt kortere armer og noe kortere ben så Er hardware montert ennå? Hvoran har du gjort det m.t.p Kjøling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hail To The King Nydelig og morsomt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 VELDIG BRA!!! men 2 ting... du bør korte ned både beina og armene, tror nesten du kan halvere beina der ser du den virkelige bender, armene hans er litt lengre enn kroppen, og beina er like lange som armene... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig bra! Er det ikke litt mye styr å skifte pærer hvis han skal ha en snill, og en evil look. Jeg tror jeg ville ha laget to plater som du kan bytte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå