Surre Sprett Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er det beste jeg har sett noen gang!!! Keep up the good work, gleder meg til å se hvordan det går videre.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 En liten update. Da er fingrene ferdige, og er er noen bilder Fingrene skal selvføgelig grunnes og lakkeres, men dette skjer ikke før de er montert på hendene, noe som kanskje kommer til å skje i morra.. Ting tar litt lengre tid enn planlagt dessverre Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 nice 1, keep up the good work! *gledesegtilnesteupdate* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så vannvittig tøft laget! Stå på! Lenke til kommentar
Frappy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 sinsykt bra ide keep up the good work! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ja, denne hadde jeg ventet på, nice work Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ah Smart løsning for fingrene;) Gleder meg til å se Bender på TG! keep up the smooth work! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) edit: dumme meg må lese ikke abre se på bildene btw. nice hehe, men tror ikke det bare var bender sinde fingre som ble pussa der Endret 25. januar 2005 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Veldig pent arbeid! hehe. Stakkars leatherman Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skal fingrene være helt stive, eller skal du bøye de i en eller annen form? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 bender sine fingre bøyer seg ikke, så hvorfor skal denne gjøre det?? har du forresten noen funksjoner du skal ha på fingrene, eller er det bare pynt? Lenke til kommentar
cc Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Så nettopp en episode der Bender blir gud for en koloni som bor på magen hans, og der ser man mye til hendene hans - han plukker opp de små menneskene med fingrene - og fingrene er ikke tegnet avrundet på tuppen der, de er bare flate, som avkappede rør, og jo aklla, han bøyer dem stadig vekk. Likevel, dette blir flisespikking da, helhetsinntrykket blir nok vel så bra uansett! Bra jobba! Lykke til videre! Edit: Leif. Endret 25. januar 2005 av cc Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Så nettopp en episode der Bender blir gud for en koloni som bor på magen hans, og der ser man mye til hendene hans - han plukker opp de små menneskene med fingrene - og fingrene er ikke tegnet avrundet på tuppen der, de er bare flate, som avkappede rør, og jo aklla, han bøyer dem stadig vekk. Likevel, dette blir flisespikking da, helhetsinntrykket blir nok vel så bra uansett! Bra jobba! Lykke til videre! Edit: Leif. vet at fingrene ikke har fingertupper, men ville ha de runde, slik jeg slipper så mange skarpe kanter, elller får se, mulig jeg sliper de ned i morra tidlig, slik de blir flate Den ene hånda skal ha bøyde fingrer flik den kan holde irundt en brusflaske Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hva med viftestyring i fingrne? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er nevnt ett par ganger før Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hva med viftestyring i fingrne? hehe... kul ide... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ser det er bender update :!: Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 blir ikke noe update i kveld, det kommer i morra istedet. dette er pga at jeg fikk projektor takopphenget mitt i dag, så jeg blir nok sittende å se film i kveld istedet. men så snart jeg står opp i morra så skal jeg fortsette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå