Bizardo Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 nei rakk nok desverre ikke det, men det skal iallefall bli ferdig til The Gathering 2005 Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg var ikke HELT overbevist før jeg så kutting og sveising og fergid kropp... men nå. .... jeg kommer til å sjekke for updates hvert femte minutt! SUPER jobb flabben m/medarbeidere! Dette kommer til å bli sinnsykt bra gutter! Når jeg så ideen av worklogen tenkte jeg " ohh, nice ide! Men har de kunnskap og skills til dette?" Jeg tror dere har overbevist meg allerede... Jeg tror dere har skills og kunnskaper i bøtter og spann. hehe... konge prosjekt! for å være helt ærlig hadde jeg ikke tru på prosjektet, ikke pga deg. Men pga de store ressursene som trengs for å få det til. men dette kommer jo veldig bra tilsammen! stå på! Syns det er teit av dere å mistro den store Bizardo (forresten, long time no see Biz ) Hadde jeg fått vite at det var biz som mekka (la merke til det sånn ca på 14. side eller.no ^^ ) så hadde det jo ikke vært noen tvil legg gjerne igjen en liten msg om hvor jeg kan finne deg på irc a biz, siden modding.no er nede osv... Teh Ho-Man Ho-man ja, lenge siden sist ja, du finner meg alltid på #wymen , #mp3car , ddrnorway du skal på TG ja? Vel, nei... fikk ikke billett, eller prøvde ikke å få heller, for æ ha ittj pæng sjø Så det blir ikkeno TG05 for meg tror jeg... Kan hende jeg prøver meg på OsloLan hvis jeg får penger innen billettsalget begynner der Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 vet du hva som hadde vært tøft... at lysene lyste(ikke lyste avhengi av om hardisken var aktiv/inaktiv ???tenk på det... Dette har vert oppe før.... Det ble det ikkje noe av... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vel, nei... fikk ikke billett, eller prøvde ikke å få heller, for æ ha ittj pæng sjø Så det blir ikkeno TG05 for meg tror jeg... Kan hende jeg prøver meg på OsloLan hvis jeg får penger innen billettsalget begynner der [19:18:03] * Now talking in #tg [19:18:03] * Topic is 'Billetter (161 igjen): http://tinyurl.com/6qlgp - LES DEN! | www.gathering.org | Dessuten så er OL billet salget i gang for lenge siden... De som var på OL i høstferien fikk rabbat helt til 1. december... Still deg i kø til tg gutten Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 åja nevnte jeg... ikke penger? nei ok for det gjorde jeg sjø, hakke penger... bestilte lian-li blant annet, for å gjøre klar til en ny worklog, min første vel og merke Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 etter juL? mener du etter julaften? eller i påske ? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 mener etter den 30.des alt skal og vil bli ferdig før påske, det skal jeg garrantere 100% for Bender skal til TG Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 ja han stepper inn for deg ja? antar at årets TG ikke blir som tidligere events Lenke til kommentar
warlord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 En ting er sikkert Bizardo, jeg skal se etter bender på tg der han skal konkurere mot mitt hemmelige hjemmelaget kabinett. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dette så jo bra ut Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) En ting er sikkert Bizardo, jeg skal se etter bender på tg der han skal konkurere mot mitt hemmelige hjemmelaget kabinett. Mot mitt også (look out for worklog ) EDIT: Ikke det at jeg tror noen har noen sjanse mot bender, men men... Endret 28. desember 2004 av CaZiO Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette tror jeg faktisk kommer til å bli et av de beste kabinettene jeg har sett. Hvis dere fortsetter slik dere har gjort blir det virkelig bra. Jeg er en stor fan av Futurama og elsker Bender (hvem gjør ikke??) Stå på, fullfør det og post flere bilder! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ikke for å mase... men nå er vi jo laaaaangt etter jul.. er en utålmodig sjel når det kommer til slike ting Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bizaro. Kan ikke du legge inn linker til oppdateringene dine på første side, så er det mye lettere å følge med. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 det som er meninga med en worklog er at man skal kunne følge utviklinga gradvis, men jeg skjønner problemet når 2/3 av tråden består av slike poster: "dette ser kult ut", "dette må jeg følge med på"......osv Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 jeg kan lage en liten rubrikk med upate linker på første tråd hvis dere ønsker det, null problem. regner med at det blir en liten uådate i løpet av uka, og kanskje en der sveising og fiksing av kroppen til bender i helga, siden jeg ikke skal drikke meg full da Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 ------------------ VIDEO UPDATE ------------------ Har laget en video av hodet der dvd puttes inn og kommer ut High (divx 5.2) low (WMV Windows media) Dette ble filmet med et dårlig kamera, mitt dv kamera er sendt på repp. High = ca 2 mb low = ca 350 kb kommer mere updates i morra regner jeg med Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hehe en morsom løsning.. men er tenna helt myke? så slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå