Xell Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Flott prosjekt Bizardo! Veldig bra gjennomføring. Gleder meg til å se det ferdige resultatet Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 konge prosjekt =) Alle skulle hatt en Bender ved siden av skrivebordet.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ahhh .... lenge siden en update nå Håper det går bra over der med Bender prosjektet! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 hehe er en stund siden update ja, men mulig jeg rekker en liten update i helga. det blir sveising mandag til torsdag neste uke iallefall, hvis alt går som planlagt. så prosjektet har ikke stoppet opp ennå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 gleder oss Bizardo, men du må ikke stresse så med prosjektet at julen går forbi! uansett vi gleder oss til update! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Kom plutselig på å bruke antenna som eject-knapp. Plukka opp en kommentar som gikk omtrent sånn for noen episoder sida: "Lay off my antenna! I think I'm gonna be sick... Bluargh!" => spy ut CD. Jeg vet ikke om det er mulig å få en egen lyd når du prøve å spytte ut plata når det ikke er noen plate der, i så fall kan det jo passe med den "insert girder"-regla. Det bør ikke være noe problem å få hodet til å snu på seg, med mindre du skal ha det motorisert. Ikke at det er verdens vanskeligste operasjon heller, men. Hvorvidt det har noe for seg er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva er vitsen med å snu på hode da ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bender gjør det hele tiden i Futurama og det ser kult ut Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja vet det,men dette er et kabinett syns bare det blir teit ! lurer enda på kjøleløysninga her Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Det her blir bare bedre og bedre, hadde vært kult med en tray cd/dvd rom i kjeften til bender slik at den åpner seg når man skal bytte cd. Sikkert vanskelig å få til men. Vil ikke statisk elektrisitet være et problem i et helstål kabinett? både under og etter bygging? Statisk elektrisitet? hva er de? bare kødder Jeg tror ikkje de blir noe problem! Jeg hadde i sommer hele hw min på eit ullteppe på verandaen når jeg skulle sette sammen pc'n min... ble ikkje noe galt med denne pc'n nei... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Statisk elektrisitet? hva er de? bare kødder Jeg tror ikkje de blir noe problem! Jeg hadde i sommer hele hw min på eit ullteppe på verandaen når jeg skulle sette sammen pc'n min... ble ikkje noe galt med denne pc'n nei... Er nettopp det som er skummelt med statisk elektrisitet.. Det at du ikke trenger å få problemer med en gang, de kan komme enten gradvis eller plutselig.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Er over en halv måned siden sist update. Vil bare se hvordan det går Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Ja..Jeg å vil se.. Prosjektet hittli har vert Knall! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Hey hey, snart jul og greier Vel jeg vet t dere venter på update og sånnt, dere har jo spurt på irc,mail,msn og sms og seff på dette forumet etter en update. men det blir desverre ikke noen update i helga har jobba fra kl 18 til kl 06 i hele helga, har vært helt utslitt, men dermed så kommer det en liten update på mandagskvelden vil jeg tro. det skal jeg garantere 100 % Topp at dere er ivrige etter update Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nå ble jeg letta Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 masseproduksjon? Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Statisk elektrisitet? hva er de? bare kødder Jeg tror ikkje de blir noe problem! Jeg hadde i sommer hele hw min på eit ullteppe på verandaen når jeg skulle sette sammen pc'n min... ble ikkje noe galt med denne pc'n nei... Er nettopp det som er skummelt med statisk elektrisitet.. Det at du ikke trenger å få problemer med en gang, de kan komme enten gradvis eller plutselig.. De er jo ganske lenge siden da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ehh.. i sommer er ikke lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå