aeinstein Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nå er jeg spent på om dette vidunderet blir ferdig til den 10. Jeg har eksamen da, så etter den så sitter jeg nok og venter på OK.no og bare venter. Trodde du tok vann over hodet da du starta, men så plutselig var kroppen ferdig og nå trår tida til igjen og presser deg, men _jeg har tro på deg_ Lyke til Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 tviler på at jeg blir ferdig til fredag, men før jul skal iallefall være myulig, men skal prøve det jeg kan for å være ferdig til fredag Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 tviler på at jeg blir ferdig til fredag, men før jul skal iallefall være myulig, men skal prøve det jeg kan for å være ferdig til fredag Mye igjen ? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 ikke så mye igjen, sette på armene, hendene, så sveise på hode og kutte ut døra, så er det masse pussing og lakkeringsarbeid, og til slutt sette inn hardware Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 så sveise på hode Skal ikke hodet kunne snus? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det tror jeg hadde blitt både vanskelig og dyrt.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det tror jeg hadde blitt både vanskelig og dyrt.. Vanskelig er det nok ikke, pris kommer vel mer ann på løsningenhan skulle komme på . Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 det tror jeg hadde blitt både vanskelig og dyrt.. Tull og pølsevev. Trenger ikke være no high tech. Kunne festet et webcam i hodet hans. Da hadde man hatt grunn til å snu på hodet og. Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 utrolig bra gjennomføring til nå.. blir det update snart eller? likte ivellios ide om et webcam i hode.. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 utrolig bra gjennomføring til nå.. blir det update snart eller? likte ivellios ide om et webcam i hode.. hvor skulle den liksom bli montert hen? lage et ekstra hull som webcameraet kan stikke ut av? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 utrolig bra gjennomføring til nå.. blir det update snart eller? likte ivellios ide om et webcam i hode.. hvor skulle den liksom bli montert hen? lage et ekstra hull som webcameraet kan stikke ut av? Godt spørsmål egentlig. Skulle egentlig hatt det i det ene øyet hans men det er for vanskelig. Nei, veit ikke jeg. Bare et forslag. Kunne blitt sabla fett da. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Mekka denne her sammen i 3D Studio Max 7. Hva synes dere? Litt til ære for casemodden da selvfølgelig . den blir sikkert helmaks! Bender! --> Trykk på bildet for å se en stor versjon på 1600*1200px Endret 11. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den var lekker Hubman Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Den var lekker Hubman takker! kjekt å vite at noen synes jeg lager fine Bender'er Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 HUBMAN den var knall bra topp. du er flink. på tide jeg lærer meg 3d studio max også kanskje Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk! Og dette kom fra modder'n sjæl! Hvis du skulle tenke deg å lære 3DSM så bare send meg en PM --> har noen gode tutorial sites i tilfelle Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dere er dyktige Bizardo og Hubman! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 najs...! selve kroppen skulle kanskje ha vært litt lenger/ høyere... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) joa, tenkte på det, prøvde det også men da så han alt for strukket ut.. [OT]der fikk du kapret post nr. 300![\OT] Endret 12. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 *Venter i spenning på update* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå