flabben Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Det ser berdre ut for hver gang jeg er innom! :!: Fabelaktig! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 KONGE prosjekt!!!! Drit bra jobba. Blir ennda bedre en tux kabinette jooo. Stå på. Jeg skal følge med dette prosjekte !! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Trur ikke jeg ville brukt antenna som powerknapp - den blir veeeldig lett å plutselig komme borti... Da måtte den i så fall være sånn at den må trykkes helt inn, som i en del Futurama-episoder. Så nettopp den der han adopterer en haug med unger, hvor den minste driter inni ham og lurer på hvordan han skal trekke ned Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Novec : hahah Tror heller ikke du burde brukt en bryter som er veldig lett på avtrekkeren! Det bør nok være litt motstandt eller den bør trykkes langt ned (som Novec sier). Kanskje en fjer med en bryter under.. Flott prosjekt. Veldig morsom ide! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 powerknappen blir nok på innsiden av døren, blir lettere å få det til på den måten Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette er noe av det sykeste jeg har sett Må bare si dette ser bra ut Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hvor høyt blir Bender kabinettet ? har du vurdert vannkjøling ? Endret 4. desember 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette har potensiale til å bli bra. Pent platearbeid! Men som andre spør om også, hvor stor blir Bender? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Power knappen må jo sitte i rompa på Bander da...! "Please insert girder"..... Kjør på...det blir knallbra Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg viste faktisk ikke at det var deg som hadde laget det geniale tux kabinettet. Hvordan greide du og feste de ryggsekk reimene i tux's isopor? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 det blir ca 1,40 høyt hvis den blir stående- anngående Tux og rykksekk reimene, så festet jeg de i metallramma som isoporen var festet på. i morro blir det sveising igjen, og da skal jeg ha kommet veldig langt vil jeg tro, mulig jeg må fikse litt på øynene igjen, siden de stikker ut så mye, får se, hvor mye extra arbeid det blir å få fikset dette Lenke til kommentar
skille Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har da lest igjennom hele tråden. Vil bare si KONGE BRA!!! -Trond Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Haha,ser ut som dette blir en av de bedre moddene! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg gleder meg så veldig til en update nå!! Hvordan står det til med bender? Har du kommet noe lengre? Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fy fader, dette blir dritstilig keep it up Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 har ikke kommet noe lengre ennå, skal kutte ut døren i morra, og pusse litt på overkroppen, men tviler på at jeg rekker å bli ferdig til helga men skal prøve mitt beste Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sinnsykt tøfft! Gleder meg til update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå