frakk2000 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Dette så utrolig bra ut! Keep up the good work! I will be watching! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Nydelig! Bender er best Gleder meg til update. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Han jobber vel med den nå Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Må desverre skuffe dere litt, han som skulle hjelpe meg å sveise fikk ikke tid i dag, så det ble ikke noen bilde update i dag, men han lovde meg 90 % sjanse på at det blir i morra (Torsdag) så da er det lov å håpe, iallefall blir dette kl 18, så bilder / update kommer forhåpentligvis i morra kveld rundt kl 23. sorry for å skuffe dere. Men jeg kan si at jeg har fått loddet ordentlig den der snakka tingen slik at bender kan snakke, og lydkvalitetet ble ennå bedre . da jeg satte den inn i selve kroppen til bender ble det sånn "metallisk ekko" i den, ble litt kult Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) hehe.. gleder meg til å lese etter utplasseringa Endret 24. november 2004 av kverna Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) uff. enda en dag dag med venting Endret 24. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
zyp Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 SÅ jævli bra anntenne åsså den likte jeg ! Blir det vannkjøling å sinnsyk hardware åsså ? Sinnsykt prosjekt like dette virkelig STÅ PÅ Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Må desverre skuffe dere litt, han som skulle hjelpe meg å sveise fikk ikke tid i dag, så det ble ikke noen bilde update i dag, men han lovde meg 90 % sjanse på at det blir i morra (Torsdag) så da er det lov å håpe, iallefall blir dette kl 18, så bilder / update kommer forhåpentligvis i morra kveld rundt kl 23. sorry for å skuffe dere.Men jeg kan si at jeg har fått loddet ordentlig den der snakka tingen slik at bender kan snakke, og lydkvalitetet ble ennå bedre . da jeg satte den inn i selve kroppen til bender ble det sånn "metallisk ekko" i den, ble litt kult Dette er verre enn å være 5 år på julaften formiddag Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Haha kjempe bra! Gleder meg å se slutten! :!: Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Haha kjempe bra! Gleder meg å se slutten! :!: slutten? han har nå mye hard jobbing igjen han må jo lage alle knappene osv Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har slettet en liten haug (ca. en halvmeter) med teite innlegg som bare inneholder "update!!" og tilsvarende. Dette kalles spam, uansett hvor mye dere gleder dere. Tenk over at folk skal lese gjennom denne loggen ved en senere anledning, og da er det begrenset hvor morsomt det er å lese gjennom to-tre sider med "uuul! når kommr updat1!?!?!?!????!!!!!!1 updateeeeEE! JEG VIl HA UPDATEEE!". Så, kutt ut. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jeg er enig .. det er nok at en spør etter update Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dette blir kjempebra Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Spennende Lest litt nå, men har du skrivd hvor stor den skal være? vis den skal være litt stor hadde det vært bra med en 15/17" skjerm i magen (vis du ikke har nevnt det å) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Spennende Lest litt nå, men har du skrivd hvor stor den skal være? vis den skal være litt stor hadde det vært bra med en 15/17" skjerm i magen (vis du ikke har nevnt det å) som teletubbies? liker den best slik bizzordo har planlagd at den skal være Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det burde vært en post med workloggen og ikke noe annet, og en post til kommentarer og skryt, så hadde han sluppet å bla gjennom uendelig mange sider for å se hvordan prosjektet går. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Wow for ett prosjekt! gleder meg til å se det ferdige resultatet... Kan kansje bli litt vansklig å få det ferdig til 10 des? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 lage unødvendig innlegg for og få i min inlegg tøft er fann av futuram og har alle sesongene på org.dvd Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Mega tøftt. Ser ut til at dere er flinke med verktøy o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå