Zollo22 Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Hallo! Tanke på å starte/skaffe meg et restaurering/byggeprosjekt, så tenkte bare å høre hvilket av de typene jeg tenkte som egner seg best ifh til pris og kvalitet. Det jeg har tenkt på er en stor 4WD, og da blir følgende aktuell: Mitsubishi Pajero Nissan Patrol Isuzu Trooper Daihatsu Rocky Mercedes Gelandewagen Det må være en 5-dørs versjon. Har jeg utelatt noen her? Prismessig hadde jeg tenkt å se om jeg fikk tak i noe for rundt 5000kr, og ved ekstra god stand maks 10000kr. Så det er bare å komme med inspill, om hva dere synes eller har av egne erfaringer. Og hvis noen har noen "veldig gode tips" kan de jo sende en PM til meg. mvh Zollo22 Endret 13. november 2004 av Zollo22 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Eldre Landrover har jo mye gøy å by på. Og hvis du skal bruke den til offraod-bruk, så er visst nok ikke så Merca så bra til det. Den er vel mer typisk børstraktor. Lenke til kommentar
Zollo22 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Skal ikke brukes primært til off-road bruk. Det er heller det at dem er stor innvendig som er viktig for meg. Og så har jeg tenkt å ordne alt på nytt innvendig. Endret 13. november 2004 av Zollo22 Lenke til kommentar
Zollo22 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Noen som har noen flere tips hvor jeg kan lete etter den rette bilen, har sett gjennom qxl, finn, gibud, autodb og t-rex. Men har ikke funnet den rette enda til rett pris. Det finnes ikke noe side som selger gamle og godt brukte ,men billige biler. Lenke til kommentar
Zollo22 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk! Det var akkurat en slik side jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå